    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Date: Wed, 3 Mar 2010 00:33:13 +0100

    > Jak dla kogo.
    > Popatrz na to z p. widzenia włodarzy Szczepankowa: tylko część
    > mieszkańców i tylko niekiedy łapie się na korki wjazdowe.

    Nieprawda, no chyba że wracają inną trasą. ;-)
    Na tej samej zasadzie do tej pory mogli wyjeżdżać inną trasą też nie łapiąc
    się na korki.
    Mieszkańcy pozostałych osiedli wyboru nie mają.

    Przynajmniej do późnej wiosny, wtedy podeschnie świeżo zbudowany wyjazd z
    DK-11 przez stację Shell. ;-)

    > *Jeśli* (tego nie wiem) korki "od środka" mogą przeszkadzać
    > mieszkańcom, to w wyważaniu racji przyjezdnych (a raczej: "przejezdnych")
    > z racjami swoich wyborców, można sobie samemu ocenić gdzie mają
    > czyje :]

    Ale to dotyczy komunikacji z drogą krajową, więc nie ulega chyba
    wątpliwości, że przepustowość drogi praktycznie ekspresowej musi brać górę
    nad widzimisie kogoś kto chce na nią wjechać.

    > Dajmy na to: 5000 niezadowolonych niewyborców oraz 500 niezadowolonych
    > wyborców wobec 2000 niezadowolonych wyborców, oceniamy i... ;)

    Znaczy o co chodzi?
    Bo rada osiedla znaków nie zmienia i nikt do nich pretensji nie ma że ciągną
    w swoją stronę.
    Od tego jest ZDM żeby takie racje wyważać.
    A nie durnie przyklepywać czyjeś widzimisie.