  • 1. Data: 2010-02-20 14:59:44
    Temat: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Takie "usprawnienie" ruchu zamierza nam zafundować poznański ZDM.
    Oczywiście nie trzeba tłumaczyć co to oznacza, nie będzie już żadnych
    zjazdów, bo wszystko będzie stało.
    Pretekstem jest ponoć fakt, iż niektóre osły nie potrafią zjechać z ronda i
    doprowadzają do wypadków z wjeżdżającymi na rodno, którzy dostali zielone
    światło.

    Oczywiście lekarstwem może być tylko czerwone światło na wyjeździe.
    To żeby postawić przed zjazdami normalny znak "ustąp pierwszeństwa", choćby
    połączony z migającym żółtym, gdy wjeżdżający mają zielone, jakoś nikomu do
    głowy nie przyszło.
    Za trudne widać.

    Najlepsze jest to, że jako wzór podano rondo Starołęka, gdzie już taka
    sytuacja ma miejsce.
    Tyle że jeśli to jest wzór, to wyłącznie na to, jak się rond nie powinno
    projektować i sygnał iż temu, który podpisał się pod tym projektem
    należałoby odebrać dożywotnio wszelkie uprawnienia do przeszkadzania na
    drodze....
    Nie ma gorszego i mniej przepustowego ronda w Poznaniu od czasu jego
    przebudowy.

  • 2. Data: 2010-02-20 15:19:21
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > niektóre osły nie potrafią zjechać z ronda i doprowadzają do wypadków z
    > wjeżdżającymi na rodno, którzy dostali zielone światło.

    Niestety drogowe odmóżdżenie postępuje, co doskonale widać na tej grupie.
    Niedługo wrócimy to gościa z flagą idącego przed każdym autem, w imię
    bezpieczeństwa oczywiście.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-02-20 17:34:48
    Od: "085" <z...@g...pl>

    > Niestety drogowe odmóżdżenie postępuje, co doskonale widać na tej grupie.
    > Niedługo wrócimy to gościa z flagą idącego przed każdym autem, w imię
    > bezpieczeństwa oczywiście.

    Tak, to jest odmozdzenie. Jezdze niemalo, a to wlasnie "bezpieczne" rondo
    Staroleka jest czesto widownia kolizji. W tyl mi paniusia wjechala tam
    wlasnie...

    - prosze pani, czy pani mnie nie widziala ?
    - ja nie patrzylam na pana, mi sie zielone zapalilo*

    * - zielone na sygnalizatorze zjazdowym ze srodka ronda.

    Swoja droga nie dziwie sie paniusi, bo tam skad ona ruszala, czeka sie na
    zjazd dokladnie 3 min 10 sek - nawet jak na rondo nikt nie wjezdza - bo
    sygnalizator wjazdowy podaje sygnal stoj. I tak przez kilka cykli, do
    zajepania.

    p, zul

  • 4. Data: 2010-02-20 17:37:30
    Od: "085" <z...@g...pl>

    > Nie ma gorszego i mniej przepustowego ronda w Poznaniu od czasu jego
    > przebudowy.

    Oczywiscie, to gowniane rondko wydluzylo korki o jeden most dalej...

    Przed "modernizacja" korki siegaly mostu na Warcie, teraz siegaja za wiadukt
    nad Droga Debinska.

    Spokojnie, niedlugo rzad/UE/rzad UE wmontuje nam nadajnik GPS do kazdego
    auta... dla "bezpieczenstwa" i "omijania korkow" :]

    p, zul

  • 5. Data: 2010-02-20 20:34:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > drodze....
    > Nie ma gorszego i mniej przepustowego ronda w Poznaniu od czasu jego

    dokładnie. Po remoncie zrobiono tam katastrofe a nie rondo. Kiedys
    jezdziłem tamtedy czesto, obecnie omijam jak sie da. Pretekstem zapewne
    było kilka wypadków na rondzie sródka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 6. Data: 2010-02-20 22:00:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:20022010.39B8E77B@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >
    > dokładnie. Po remoncie zrobiono tam katastrofe a nie rondo. Kiedys
    > jezdziłem tamtedy czesto, obecnie omijam jak sie da. Pretekstem zapewne

    Nie lepiej osłom nie umiejącym jeździć prawko poodbierać?

  • 7. Data: 2010-02-20 23:59:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie lepiej osłom nie umiejącym jeździć prawko poodbierać?

    Alez ja nie twierdze, ze to dobrze, iz podejmuje sie takie decyzje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 8. Data: 2010-02-21 01:31:18
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Pretekstem jest ponoć fakt, iż niektóre osły nie potrafią zjechać z
    > ronda i doprowadzają do wypadków z wjeżdżającymi na rodno, którzy
    > dostali zielone światło.

    Dyzurny patrol na rondzie i eliminacja punktami starych kalkierow ktorzy
    powinni siedziec przed tv i "Na wspolnej" czy "M jak milosc"ogladac... Ale
    to juz norma, ze likwiduje sie skutki nie przyczyne...

    BTW w zeszlym roku, w taki wlasnie sposob, jeden taki dziadek (cirka 80 lat)
    auto mi tak przetracil (to znaczy ja jego Uno przetracilem), ze na zlom
    poszlo...
    ... na szczescie bez zawalow i wylewow sie obeszlo...

    BTW2 obywatel jestes, zawsze mozesz slac listy do odpowiednich sluzb lub
    uderzyc do komendanta jak Motylinski!

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-02-21 09:21:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:20022010.5366947D@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Alez ja nie twierdze, ze to dobrze, iz podejmuje sie takie decyzje.

    A ja nie twierdzę, że Ty coś takiego twierdziłeś.
    Zrozumiałem wypowiedź prawidłowo, dyskutuję z pomysłami drogowców.

  • 10. Data: 2010-02-21 09:22:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > BTW2 obywatel jestes, zawsze mozesz slac listy do odpowiednich sluzb

    Zleją.
    Jak im napisałem rok temu mój komentarz do zmian na Szczepankowie, po
    których korek robi się na krajowej drodze, zamiast na osiedlowych uliczkach
    to nawet nie byli łaskawi odpowiedzieć.