-
X-Received: by 2002:a81:9ec9:: with SMTP id v192-v6mr129647ywg.2.1541148479366; Fri,
02 Nov 2018 01:47:59 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:9ec9:: with SMTP id v192-v6mr129647ywg.2.1541148479366; Fri,
02 Nov 2018 01:47:59 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp
.giganews.com!z5-v6no343746ite.0!news-out.google.com!l70-v6ni356itb.0!nntp.goog
le.com!75-v6no344166itm.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.co
m!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 2 Nov 2018 01:47:59 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5bdc0993$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
References: <e...@g...com>
<5bdc0993$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Prędkość maksymalna samochodów elektrycznych - skad różnica ws do
spalinowych?
From: p...@g...com
Injection-Date: Fri, 02 Nov 2018 08:47:59 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 7
X-Received-Bytes: 1791
X-Received-Body-CRC: 2728818370
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642812
[ ukryj nagłówki ]--Ewentualnie ... bateria nie wydala z taka mocą trwale.
i tak prawdopodobnie jest
--I nawet przyspieszyc do 200 sie da, bo to za dlugo trwa :-)
vmax 150 km/h czyli sie nie da a czasami moze sie przydac i co wtedy ? czy ten Musk
jest taki dobry czy Niemcy taki kiepscy ?
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.18 10:13 J.F.
- 02.11.18 10:51 Irek.N.
- 02.11.18 11:15 J.F.
- 02.11.18 14:06 abn140
- 02.11.18 15:59 Irek.N.
- 02.11.18 18:42 ToMasz
- 02.11.18 22:41 Irek.N.
- 03.11.18 00:50 Tomasz Pyra
- 03.11.18 01:41 Zenek Kapelinder
- 03.11.18 07:23 Shrek
- 03.11.18 10:09 Tomasz Pyra
- 03.11.18 11:01 Shrek
- 03.11.18 11:29 J.F.
- 03.11.18 12:13 Irek.N.
- 03.11.18 18:52 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=