-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prędkość maksymalna samochodów elektrycznych - skad różnica ws do
spalinowych?
Date: Fri, 02 Nov 2018 10:51:00 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <prh6m4$jts$1@node2.news.atman.pl>
References: <e...@g...com>
<5bdc0993$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5bdc156f$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: static-81-219-27-176.devs.futuro.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: node2.news.atman.pl 1541152260 20412 81.219.27.176 (2 Nov 2018 09:51:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Nov 2018 09:51:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <5bdc156f$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642820
[ ukryj nagłówki ]Napędy elektryczne mają granicę prędkości obrotowej (decyduje zazwyczaj
napięcie zasilania). Może przy przełożeniach jakie są wybrane i danym
napięciu z baterii nie da się szybciej pokręcić napędem. Jak by
zmniejszono przełożenie, to dało by się szybciej, ale za to napęd był by
obciążony większym momentem przy wolniejszej jeździe, a to może oznaczać
większe straty. Gdyby zaprojektowano napęd z wyższą granicą prędkości
obrotowej - patrz poprzednie zdanie, ten sam problem. Bateria o wyższym
napięciu z kolei pewnie jest droższa, a przy tych samych gabarytach
miała by mniejszą pojemność, więc też nie rozwiązuje problemu.
Trzeba zrobić kompromis i wybrano właśnie tak jak piszecie.
Miłego.
Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.18 11:15 J.F.
- 02.11.18 14:06 abn140
- 02.11.18 15:59 Irek.N.
- 02.11.18 18:42 ToMasz
- 02.11.18 22:41 Irek.N.
- 03.11.18 00:50 Tomasz Pyra
- 03.11.18 01:41 Zenek Kapelinder
- 03.11.18 07:23 Shrek
- 03.11.18 10:09 Tomasz Pyra
- 03.11.18 11:01 Shrek
- 03.11.18 11:29 J.F.
- 03.11.18 12:13 Irek.N.
- 03.11.18 18:52 Zenek Kapelinder
- 04.11.18 15:53 p...@g...com
- 04.11.18 16:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=