-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Predkosciomierz
Date: Thu, 13 Oct 2011 19:14:11 +0200
Organization: private
Lines: 25
Message-ID: <1...@p...pl>
References: <2...@n...onet.pl> <j7635f$mem$1@news.task.gda.pl>
<6...@v...googlegroups.com>
<j76pg3$fl3$3@inews.gazeta.pl> <5...@p...pl>
<j76rft$hc8$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
<2...@b...softax.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1318526052 23476 87.205.121.39 (13 Oct 2011 17:14:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Oct 2011 17:14:12 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <2...@b...softax.pl>
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: Sebastian Kaliszewski
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2406258
[ ukryj nagłówki ]Hello Sebastian,
Thursday, October 13, 2011, 6:51:37 PM, you wrote:
>>>>> twierdzisz, że 10m przy 120kmh wystarczy na reakcję przy gwałtownym
>>>>> hamowniu?
>>>> A Ty uważasz, że zatrzymasz się w miejscu? Różnica prędkości w momencie
>>>> zderzenia przy gwałtownym hamowaniu _MALEJE_ wraz ze zmniejszaniem
>>>> odległości w jakiej się jechało przed hamowaniem.
>>>> Najbezpieczniej jest wręcz "przykleić się" do zderzaka poprzednika.
>>>> Tylko w ten sposób trochę utrudnimy mu hamowanie :)
>>> dobrze, ze dałeś smileya ;)
>> Smiley dotyczył utrudniania jedynie - reszta jest całkiem poważna.
>> Mniejsze szkody będą przy mniejszej odległości.
> Ale chyba lepiej jednak mieć taką odległość, żeby nie doszło do bezpośredniego
> kontaktu :)
Znaczy zrezygnować z wyprzedzania?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.11 19:06 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 19:50 Tom N
- 13.10.11 20:18 Dykus
- 13.10.11 20:57 RoMan Mandziejewicz
- 14.10.11 00:13 Piotr Sieniawski
- 14.10.11 00:51 Michał
- 14.10.11 01:20 Pete
- 14.10.11 02:04 Tornad
- 14.10.11 10:01 DJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=