-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Pete <n...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Predkosciomierz
Date: Thu, 13 Oct 2011 18:20:35 -0500
Organization: Pete
Lines: 28
Message-ID: <j77rls$vu$1@inews.gazeta.pl>
References: <j7709h$ups$1@news.onet.pl> <2...@n...onet.pl>
Reply-To: n...@n...com
NNTP-Posting-Host: c-71-57-8-48.hsd1.il.comcast.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1318547965 1022 71.57.8.48 (13 Oct 2011 23:19:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Oct 2011 23:19:25 +0000 (UTC)
X-User: escape2music2
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <2...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2406335
[ ukryj nagłówki ]On 10/13/2011 12:14 PM, Tornad wrote:
> Patrzy, patrzy znam to z autopsji. Bliski z rodziny, 18 letni wtedy
kierowca
> tu w USA postanowil przetestowac wypasionego mercedesa 500 czy cos w tym stylu
> kosztujacego ponad 80 tys ktorym odwiozl na lotnisko wlasciciela. Wracal w
> niedziele kiedy jest maly ruch "hajwejem". Przekroczyl drobiazg, 180 mil/h.
A czy przypadkiem ten mercedes nie mial standardowego ogranicznika
predkosci do 130 mph?
A co do pomyslu ze zmienna skala predkosciomierza, to stosuje sie takie
od lat w niektorych autach, tylko akurat w odwrotna stronie niż to co
zaproponowałeś. Porownaj np. odleglosc pomiedzy 0 a 20 i pomiedzy 200 a
220 na ponizszym zdjeciu:
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/0
8/37audir8spyderfd2011.jpg
Chodzi o to, ze jesli tych cyferek jest stosunkowo duzo, to te nizsze
predkosci powinno sie dac latwiej odczytac, bo przy takich predkosciach
sie najczesciej operuje. Przekroczenie limitu 30 mph o kolejne 30 mph
moze byc bardziej katastrofalne niz przekroczenie predkosci 150 mph o
kolejne 30 mph - wtedy jestes pewnie i tak na jakims torze i nie ma to
wiekszego znaczenia. Jak sie spotkasz z murem, to rezultat tego
spotkania przy 150 nie bedzie sie wiele roznil od 180.
Pozdr.
Pete
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=