  • 1. Data: 2010-01-28 10:28:35
    Temat: Re: Problem ładowanie
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    Mirosław pisze:
    > Witam,
    > Nowy akumulator pad po niespełna tygodniu,
    > wnioskuje że padło ładowanie jednakże nie mam
    > miernika by to sprawdzić więc się domyślam.

    Miernik w castoramie kosztuje 9,99zł. Uprości Ci tyle spraw, że chyba warto.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2010-01-28 11:00:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Paweł Olaszek pisze:

    > Miernik w castoramie kosztuje 9,99zł. Uprości Ci tyle spraw, że chyba
    > warto.

    Nie sztuka podłączyć miernik... trzeba też wiedzieć co i kiedy mierzyć,
    i jak interpretować wyniki.

  • 3. Data: 2010-01-28 11:08:59
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Nie sztuka podłączyć miernik... trzeba też wiedzieć co i kiedy mierzyć,
    > i jak interpretować wyniki.

    no ale to już zdecydowanie mniejszy problem- wujek google i preclowicze
    z pewnością pomogą.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2010-01-28 11:56:00
    Od: Mirosław <p...@p...onet.eu>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Nie sztuka podłączyć miernik... trzeba też wiedzieć co i kiedy mierzyć,
    > i jak interpretować wyniki.

    Dzięki za pomoc,
    podciągnołem alternator,luz książkowy,
    wszystko działa,pali i święci jak trzeba,czyli ok,

    pozdrawiam,
    Mirosław R.