    From: cyrylski <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [Problem rozwiazany] Laptop Acer, obciążenie procesora, hibernacja
    Date: Mon, 13 Apr 2009 22:17:24 +0200

    cyrylski pisze:

    > Dodam jeszcze, że poobserwowałem trochę co się dzieje z komputerem
    > używając Process Explorera i zauważam pewną regularność, choć nie wiem
    > skąd się bierze. Proces (zjawisko? :D) nazwany Hardware interrupts
    > zabiera czas procesora w regularnych interwałach ok 25-30 sekund, screen
    > z wykresu:
    >
    > http://yfrog.com/eicpuhj
    >
    > (jedna kratka na wykresie to 5 sekund)
    >
    > Co to oznacza?
    >
    > Z serdecznym pozdrowieniem,
    > Cyrylski

    Hmmm, w tym monologu brakowało wyraźnie końca :D

    Problem rozwiązany. Z nieznanej mi przyczyny przełączył się tryb
    transferu z UDMA na PIO. Nie znam się na tym ale pomogło następujące
    rozwiązanie:

    ściągnięcie i odpalenie tego skryptu: http://winhlp.com/tools/resetdma.vbs

    Opis działania krok po kroku tu (ENG):
    http://winhlp.com/node/10

    cytat:
    "The most frequent use why a CD or DVD port falls back to PIO mode is a
    scratched or otherwise unreadable CD or DVD."

    Dokładnie ta operacja spowodowała zmianę ustawień - próbowałem odratować
    stare DVD z kopiami zapasowymi pewnych plików. Płyta była uszkodzona a
    problemy z odczytem doprowadziły do automatycznej zmiany ustawień przez
    Windows (XP).

    Pozdrawiam,
    Cyrylski