-
X-Received: by 10.49.99.37 with SMTP id en5mr73830qeb.8.1383314411991; Fri, 01 Nov
2013 07:00:11 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.99.37 with SMTP id en5mr73830qeb.8.1383314411991; Fri, 01 Nov
2013 07:00:11 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!i2no4824101qav.0!news-out.go
ogle.com!9ni3876qaf.0!nntp.google.com!i2no4824091qav.0!postnews.google.com!gleg
roupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 1 Nov 2013 07:00:11 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5273880a$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.159.5;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.174.159.5
References: <52715e40$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
<l4rnh3$cv9$1@speranza.aioe.org>
<f...@g...com>
<52716a15$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<l4rva4$cct$1@dont-email.me>
<b...@g...com>
<l4u5a9$h70$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
<5273880a$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Problem techniczno-społeczny
From: k...@g...com
Injection-Date: Fri, 01 Nov 2013 14:00:12 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2509264
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 1 listopada 2013 11:53:39 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
> news:2c2333b2-b6f2-4ee2-b744-db16ec3bc548@googlegrou
ps.com...
>
>
>
> > W samolocie pasażerskim jak leci bardzo wysoko i wybuchnie pożar to
>
> > wystarczy okno otworzyć żeby nabrał
>
> > trochę świeżego powietrza. Samo zgaśnie.
>
>
>
> Zapewne tak samo jak i w łodzi podwodnej.
>
> Otwierałeś czy tylko teoretyzujesz? :)
Nie teoretyzuję. W samolotach pasażerskich jest możliwość rozhermetyzowania. Na
wysokościach na jakich latają jest za mało tlenu żeby cokolwiek bez specjalnych
zabiegów technicznych się zapaliło. Pasażerom nic się nie stanie bo wyskoczą maski
dostarczające powietrze z dostatecznym stężeniem tlenu. Piloci też mają swoje maski.
Na łodziach podwodnych w przypadku pożaru wszyscy zakładają maski i, albo się
podłączają do niezależnej instalacji z powietrzem do oddychania, albo noszą przy
sobie wytwornice tlenu. A miejsce pożaru wypełnia się gazem lub gazami nie
podtrzymującymi palenia. Najczęściej są to spaliny z silnika głównego. W kopalniach
pomimo że wygląda to paranoicznie ekipa gaśnicza dysponuje sinikiem odrzutowym i w
miejsce pożaru pakuje spaliny z pracującego silnika. Kluczem do zagaszenia każdego
pożaru jest doprowadzenie do sytuacji w której nie może zajśc reakcja utleniania. Nie
dotyczy substancji które mają dostateczną ilość utleniacza w sobie. Termitu nie da
się z tego powodu niczym zgasić.
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- 2025-11-12 Za dwa lata nie będzie wielu usług (19xxx)




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei