-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Mon, 06 Dec 2010 17:09:18 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 15
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <1...@n...onet.pl>
References: <idibsg$d9s$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1291651758 32499 213.180.130.18 (6 Dec 2010 16:09:18 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 16:09:18 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 46.113.99.95, 10.174.28.61
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12)
Gecko/20101026 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.6.12
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332264
[ ukryj nagłówki ]
> Jeśli napięcie jest niższe, zwiększa
prąd wzbudzenia. Jeśli zbyt wysokie,
> to zmniejsza. Oczywiście w granicach od zera do maksymalnego
prÄ…du wzbudzenia.
Nie tak jest. To jest system zero jedynkowy. Za wysokie napięcie w instalacji
prąd cewki wzbudzania =0, za niskie napiecie w instalacji prąd wzbudzania
maksymalny wynikający z rezystancji i impedancji uzwojenia wzbudzania. Zmienia
się tylko wypelnienie. Rozladowany akumulator wymusza niższe od nominalnego
napiecie w instalacji. Czas wlączenia prądu w uzwojeniu wzbodzania jest dlugi.
Akumulator naladowany czas wlaczenia pradu wzbudzania krotki. To typowy PWM.
Duza czestotliwosc pzrelaczania i duza pojemnosc oraz stabilizujace dzialanie
akumulatora powoduje że typowy miernik pokazuje stala wartosc. To czego nie
widac na mierniku widac na oscyloskopie.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 17:34 kogutek
- 06.12.10 20:15 Czarek Daniluk
- 07.12.10 11:03 kan
- 07.12.10 11:35 Filip KK
- 07.12.10 11:41 Andrzej Lawa
- 07.12.10 11:41 Karolek
- 07.12.10 12:09 Filip KK
- 07.12.10 12:10 Filip KK
- 07.12.10 12:13 Waldek Godel
- 07.12.10 12:36 Filip KK
- 07.12.10 12:41 Waldek Godel
- 07.12.10 12:43 Filip KK
- 07.12.10 12:43 Filip KK
- 07.12.10 12:45 Filip KK
- 07.12.10 12:45 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-10-02 monitorowanie sprawy sądowej
- 2025-10-02 Warszawa => Dyrektor pionu IT <=
- 2025-10-02 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-10-01 Dlaczego nie skorzystam z promocji -40% na MT w rocznej prenumeracie
- 2025-10-01 Multimetr z bluetooth
- 2025-10-01 Citek i "wymagane działanie"
- 2025-10-01 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-10-01 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-10-01 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-10-01 Gdańsk => Starszy programista oprogramowania C++ <=
- 2025-10-01 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-10-01 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-10-01 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-10-01 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-10-01 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=