-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Tue, 07 Dec 2010 11:35:14 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 20
Message-ID: <idl2q7$lhf$3@news.net.icm.edu.pl>
References: <4cfc30ce$1@news.home.net.pl> <1...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291718279 22063 89.78.83.170 (7 Dec 2010 10:37:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Dec 2010 10:37:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332443
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-06 03:16, kogutek pisze:
>> W dniu 06.12.2010 01:14, Filip KK pisze:
>>
>>> Bo nêdzna elektronika (brak zabezpieczenia) Ci pozwala odpaliæ.
Pomy¶l
>>> co siê dzieje z podzespo³ami elektronicznymi, które nie dostaj±
12V,
>>> tylko mniej.
>>
>> A co siê ma dziaæ?
>>
>> Najwy¿ej nie bêd± dzia³aæ, póki nie dostan±
prawid³owego napiêcia.
> Elektronika jest zasilana stabilizowanym napięciem 5V. To typowe napięcie dla
> cyfrowych ukladów scalonych takich jak procesory. Ukłądy CMOS poprawnie pracują
> od 1,8v do prawie 20 woltów. Nic się z elektroniką nie dzieje. Najwyżej jak
> elementem wykonawczym jest przekaźnik to przy zbyt niskim napięciu sie nie
> zalaczy. Ale i sie nie uszkodzi.
>
Zatem napiszcie list z Waszym pouczeniem do inżynierów Bayerische
Motoren Werke w Monachium, widocznie nie są aż tak mądrzy jak Wy i tkwią
w błędzie, projektując układy zabezpieczające przed odpaleniem na
niesprawnym akumulatorze.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.10 11:41 Andrzej Lawa
- 07.12.10 11:41 Karolek
- 07.12.10 12:09 Filip KK
- 07.12.10 12:10 Filip KK
- 07.12.10 12:13 Waldek Godel
- 07.12.10 12:36 Filip KK
- 07.12.10 12:41 Waldek Godel
- 07.12.10 12:43 Filip KK
- 07.12.10 12:43 Filip KK
- 07.12.10 12:45 Filip KK
- 07.12.10 12:45 Filip KK
- 07.12.10 12:46 Filip KK
- 07.12.10 12:48 Filip KK
- 07.12.10 12:49 Filip KK
- 07.12.10 12:50 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-10-02 monitorowanie sprawy sądowej
- 2025-10-02 Warszawa => Dyrektor pionu IT <=
- 2025-10-02 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-10-01 Dlaczego nie skorzystam z promocji -40% na MT w rocznej prenumeracie
- 2025-10-01 Multimetr z bluetooth
- 2025-10-01 Citek i "wymagane działanie"
- 2025-10-01 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-10-01 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-10-01 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-10-01 Gdańsk => Starszy programista oprogramowania C++ <=
- 2025-10-01 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-10-01 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-10-01 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-10-01 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-10-01 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=