-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Tue, 7 Dec 2010 23:29:53 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3NfyFb$JKi@mike.oldfield.org.pl>
References: <b...@i...googlegroups.com>
<1...@n...onet.pl>
<c1.01.3NdlHk$JKD@mike.oldfield.org.pl> <idicv2$dsf$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291761164 30189 77.236.9.21 (7 Dec 2010 22:32:44 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Dec 2010 22:32:44 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332634
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 06 Dec 2010 11:12:49 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):
> Prawie dokładnie (nie istnieje układ regulacji o zerowym uchybie, bo to by
> oznaczało nieskończone wzmocnienie w układzie regulatora i poważne problemy
> ze stabilnością). Układ owszem ten ma pewną, b. niską zresztą, oporność zastępczą,
> a liczy się ją podobnie jak dla zasilaczy stabilizowanych.
Toż wiem, jednak w tym przypadku jest to tak mała wartośc, że pomijalna. W
sumie rezystancję przewodów też mamy ;)
> Z tym że on mówi o obszarze w którym osiąga się maksymalną wydajność prądową altka
> i stabilizacja nie działa. Ale i tam liczenie jego oporności jest wątpliwe, bo
charakterem
> alternator w tym obszarze przypomina źródło prądowe, niż napięciowe+opór.
Poza obszarem normalnej pracy, to jest jeszcze weselej, bo alternator, jak
każda maszyna samowzbudna zresztą ma efekt podcięcia i po przekroczeniu
pewnego prądu samoczynnie ogranicza prąd.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.10 23:36
- 08.12.10 00:07 Krzysiek Kielczewski
- 08.12.10 00:16 Karolek
- 08.12.10 01:00 Filip KK
- 08.12.10 01:01 Filip KK
- 08.12.10 01:02 Filip KK
- 08.12.10 01:03 Filip KK
- 08.12.10 01:03 Filip KK
- 08.12.10 01:09 Filip KK
- 08.12.10 01:11 Filip KK
- 08.12.10 01:14 Waldek Godel
- 08.12.10 01:14 Filip KK
- 08.12.10 01:12 Karolek
- 08.12.10 01:16 Filip KK
- 08.12.10 01:17 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-10-01 Dlaczego nie skorzystam z promocji -40% na MT w rocznej prenumeracie
- 2025-10-01 Multimetr z bluetooth
- 2025-10-01 Citek i "wymagane działanie"
- 2025-10-01 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-10-01 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-10-01 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-10-01 Gdańsk => Starszy programista oprogramowania C++ <=
- 2025-10-01 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-10-01 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-10-01 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-10-01 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-10-01 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-10-01 Ciekawa mapka z BTS-ami
- 2025-09-30 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-09-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=