-
Data: 2010-12-20 09:26:14
Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 20 Gru, 07:41, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> No i jak wezmiesz maly to nie prawda, a jak wezmiesz duzy i podlaczysz
> bezposrednio to juz moze byc prawda.
>
> Odnotowales 16A, na duzym byloby powiedzmy 40A, bez dodatkowego oporu
> kabelkow moze i 80 .. i altek tyle nie wydoli..
alez ja sie z tym calkowicie zgadzam od samego poczatku, napisalem
nawet:
dyskusja zeczela sie mniej wiecej od tego (6 XII)
"> To typowe dla całkowicie naładowanego. Ale weź taki sprawny, dobry,
ale rozładowany
> choćby w połowie (nie mówię nawet, że całkiem) i spróbuj wymusić na nim 16V
> a zobaczysz, ile amperów będziesz potrzebował :)
WS:
>>Caly czas twierdze, ze aku moze byc ladowany duzym pradem ale tylko
>>jesli jest (prawie)calkowicie rozladowany...
>>Nie widze tylko mozlowosci doladowania aku po rozruchu pradem
>>100-500A, czyli tego, co usiluje mi udowodnic m.in. Kogutek...
>>Niezaleznie jaka moc ma alternator prad ladowania bedzi taki sam
>>(oczywiscie zaczynajac od "wystarczajacej" mocy alternatora) "
WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
- dziś ostatni raz
- pizza motorek
- HYUANDAI NIE POJEDZIE DALEJ! Potrzebuje PILNIE POMOCY!
- Sprężarka klimy
- Elektryczna Urszula Zielińska nawet nie wie, że pomaga Chińczykom 3XDOBITNIE
Najnowsze wątki
- 2025-11-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-11-07 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-11-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-11-07 Warszawa => Programista C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-11-07 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-11-07 OBD2 napięcie akumulatora
- 2025-11-06 citek i GP.
- 2025-11-06 envelo - list polecony
- 2025-11-06 Ostrów Wielkopolski => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-06 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-11-06 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei