eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProblem z ladowaniemRe: Problem z ladowaniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!news.mixmin.net!enother.net!enother.net!peer01.iad.highwinds-med
    ia.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshost
    ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    From: AZ <a...@g...com>
    Subject: Re: Problem z ladowaniem
    References: <lu97ta$nka$1@node1.news.atman.pl> <lu9vq4$7nu$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.1 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 04 Sep 2014 20:55:27 GMT
    Lines: 34
    Message-ID: <5408d1bf$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.231.150
    X-Trace: 1409864127 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2242 79.187.231.150:51068
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2244
    X-Received-Body-CRC: 2282393412
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:666439
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-09-04, ARO <a...@p...pl> wrote:
    > W dniu 2014-09-04 o 10:29, AZ pisze:
    >> Nie mialem do czynienia z tego typu alternatorem wiec zasiegam pomocy.
    >> Ladowanie bylo ale juz nie ma.
    >>
    >> No i jest tak:
    >> - stojan pomierzony - rezystancja wszedzie identyczna zgodna z serwisowka,
    >> brak przebicia na mase
    >> - na uruchomionym pokazuje 1-2V AC niezaleznie od obrotow, miernik sprawny
    >> bo na gniazdku dziala
    >> - regler pomierzony zgodnie z serwisowka ale wydaje mi sie to akurat w tym
    >> momencie bez znaczenia
    >>
    >> No i teraz ciekawostka, jak to mozliwe, ze na wyjsciu jest praktycznie zero?
    >>
    >
    > Możliwe, kiedy regulator ma zwarcie od strony zasilania.
    >
    > Odłącz całkiem regulator i sprawdź ile napięcia pojawia się na
    > poszczególnych fazach podczas pracy bez obciążenia - cała instalacja
    > (zapłon, wtryski, światła, itd) ma być zasilana tylko z akumulatora. Na
    > fazach ma być od kilkunastu do kilkudziesięciu V w zależności od
    > obrotów. Uwaga na łapki, bo może zdrowo telepnąć. Jeżeli masz takie
    > napięcia bez obciążenia, to obstawiam dupnięty regulator. Jeżeli nie -
    > prawdopodobnie zrobiło się przebicie na uzwojeniach, ziomuś, a
    > miernikiem możesz tego nie zobaczyć.
    >
    Nie do konca jasno sie wyrazilem. Oczywiscie mierzylem napiecie miedzy fazami
    na odpietym alternatorze. Sprawa sie juz wyjasnila - zjaral sie stator.

    --
    Artur
    ZZR 1200
    GSX-R 600 K6

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: