-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
References: <4cb86878$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
<i99pvf$80o$1@inews.gazeta.pl> <i9aeev$qf2$1@news.onet.pl>
<i9bp8n$rqe$1@news.dialog.net.pl>
<s...@4...com>
<i9cadp$4r4$1@news.dialog.net.pl>
In-Reply-To: <i9cadp$4r4$1@news.dialog.net.pl>
Subject: Re: Problem z sikaczem... robimy cos?
Date: Sat, 16 Oct 2010 19:59:36 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Lines: 20
Message-ID: <4cb9e801$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.122.78
X-Trace: 1287251969 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22805 83.20.122.78:63089
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:630603
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <t...@c...co> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:i9cadp$4r4$...@n...dialog.net.pl...
> Tak właśnie. Może akurat ktoś ma wycięte 119 na firmowym firewallu i
> jedyny sposób czytania/pisania w pracy to bramka na www?
W pracy sie pracuje;)
> A czy bramka tu, czy tam - jeden grzyb.
Nie chodzi mi o w ogole blokowanie bramek www, tylko o sikacza, z ktorego
najwiecej "dresow" pisze.
Czyli temat zdycha, wiekszosc jest za zostawieniem sikacza, to nic nie
robimy i tez ok.
--
pzdr:
Ivam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy to jeszcze dziala
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei