  • 31. Data: 2020-02-03 21:40:11
    Temat: Re: Problem z wyłączeniem triaka
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 03 Feb 2020 19:03:24 +0100, wowa <w...@g...pl> wrote:
    > Zobacz pdf do MOC3041. Tam jest układ o którym mówię.

    Jest jeszcze dziwniej. Mam drugi układ z tym SSR podłączony tak, że
    obciążenie (tym razem tylko 2x LED) jest podłączone do bramki (czyli
    wyjścia tego diaka co wyzwala triak) i to działa. ...
    Ten błąd na płytce wyszedł dopiero przy większych obciążeniach, kiedy
    przestał się wyłączać i zacząłem wnikać czemu...

    --
    Marek

  • 32. Data: 2020-02-04 18:16:37
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > Ten błąd na płytce wyszedł dopiero przy większych obciążeniach, kiedy
    > przestał się wyłączać i zacząłem wnikać czemu...

    Tak w sumie to nie wiemy co jest w środku. Ale Twoje ostatnie zdanie
    daje nadzieję na rozwiązanie problemu :)
    Wojtek