    From: "iso" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Problem zamówień z UK składanych przez Polaków
    Date: Sat, 25 Apr 2009 15:06:23 +0200

    "PolaczekRobaczek" napisał:

    > czy obsługujecie Polaków mieszkających w UK i zamawiających w Polsce
    > strony/
    > projekty stron? Jakie macie z nimi doświadczenia?

    Wydaje mi się, że to nie problem UK,
    bo tam do płatności podchodzi się w sposób priorytetowy
    ale ja mam doświadczenie z firmami angielskimi.

    > Jak rozwiązujecie tą kwestię? 100% kasy z góry?

    Wywnioskowałem, że zajmujesz się samymi projektami
    i masz wielu przypadkowych klientów.
    Na rynku niestety grasuje wielu nieuczciwych klientów,
    duże rozdrobnienie rynku im w tym sprzyja.

    W mojej opinie możesz trochę przestawić swój target
    klientów, na stałe współprace.

    Na nowych niestety często można się sparzyć.

    Można to trochę zobrazować, że jesteś jak to drzewo
    samo na polu narażone na powiewy wiatru
    a w lesie byłoby bezpieczniej.

    Branża www jest dość szeroka i nie kończy się
    na projektach, więc klienci przewijają przez wiele jej dziedzin.
    Współpraca w tym zakresie i kompleksowa obsługa
    daje znaczącą poprawę jeśli chodzi o przypadki
    nieuczciwości klientów.

    Mówię o grupie, która obsługuje klienta od serwera, domenę,
    programowanie, gotowe produkty po projekt
    czy tworzenie materiałów, tłumaczenia, itd.
    i tak na prawdę tego oczekuje klient końcowy
    i to jest dla niego dobre.

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl