    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problemy z tankowaniem
    Date: Wed, 28 Feb 2024 16:58:21 +0100

    On Wed, 28 Feb 2024 16:45:59 +0100, io wrote:

    > Na pistolecie nie.

    Tankowałem niedawno benzynę, i pamietam, ze mnie to E10 też uderzyło,
    ale gdzies musiało 95 być, bo nie pamietam problemów z wyborem.

    > Jechałeś? Czy tak jak z elektrykami?
    >
    > Ja pisałem, że zależy jak daleko i dokąd a nie tylko jak daleko.
    > Problemy z ostatnimi kilometrami są, ale przy odległych połączeniach
    > główny dystans w 1-szej klasie przemierza się naprawdę wygodnie a nie
    > tak, jak kierując samochodem. I wielokrotnie taniej, bilet 500km potrafi
    > kosztować 24zł i zero eksploatacji.

    A taksówka na "ostanie kilometry" przebije koszt paliwa :-)

    > Nie żebym reklamował, ale takie są fakty.

    Zależne od tego skąd, dokąd, w ile osób, jakie bagaże itp.
    Samolot też mocno przereklamowany :-)

    Ale istotnie - pociag np Częstochowy do Wrocławia 2h jedzie,
    samochodem trudno wygrac ... o ile ma sie dobre ostatnie km :-)

    Znajomych mam o 30km - pociąg 100km/h zap*, a ja mam ograniczenia do
    40 :-(
    No i piwa/wina/wódki mogę sie napic, jak pociągiem przyjadę.

    Ale ... potrafi się spóźnić godzinę. Nawet bym rzekł, ze często ...

    J.