-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecn
gs!feeder.ecngs.de!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5dfa044d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5dfa11b6$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5dfa503d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5dfa9b14$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5dfb6a88$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5dfbcb69$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5...@g...com>
From: JDX <j...@o...pl>
Organization: N/A
Date: Sat, 21 Dec 2019 18:12:57 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5dfe529c$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 94.42.51.248
X-Trace: 1576948380 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 94.42.51.248:50957
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668710
[ ukryj nagłówki ]On 2019-12-20 10:55, p...@g...com wrote:
[...]
> opcom tez powinien miec opcje resetu egr
Nie trzeba apdejtu softu ECU, nie trzeba OP-COM-ów i Tech-ów 2. Jak się
okazuje, trzeba zresetować ECU. Domowym sposobem robi się to przez
odłączenie akumulatora na dłuższy czas (w internetech piszą, że na
minimum 30 minut). Zrobiłem tak, następnie zrobiłem 20 km jazdy
testowej, dałem trochę po obrotach i wszystko gra i buczy. Ciekawe jest
to, że przed resetem ECU zapomniałem zresetować kody błędów i po resecie
ECU lampka CE po odpaleniu silnika natychmiast zgasła, ale kod błędu w
pamięci był.
Może komuś się przyda, w innych starych Oplach, ale pewnie i w tych
nowszych, zapewne jest podobnie.
Zabawne jest to, że tuż po wymianie zaworu, gdy pojawił mi się błąd, w
przypływie genialności pomyślałem, że warto byłoby zresetować ECU. Więc
odłączyłem aku. Z tym że na jakieś 30 sek, a nie 30 min. :-)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=