  • Data: 2014-11-07 21:05:55
    Temat: Re: Procesory AMD a SSE2
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zhbick wrote in <news:545630da$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
    > Zmieniłem przed kilkoma miesiącami Thoroughbreda-B 2600+ na posiadającego
    > instrukcje SSE2 P4 Northwood 3.0 HT i okazało się, że też nie radzi sobie z
    > flashem (na Youtube nic powyżej rozdzielczości 360p nie chodziło płynnie -
    > ale poprawa wydajności była, bo Athlon już się dławił przy 240p)

    Odtwarzanie filmow z YouTube czy Vimeo chyba sprawniej dziala poprzez
    programowe player'y (np VLC), niz z okna przegladarki. Sa nawet do tego
    dedykowane aplikacje, np Minitube.

    www.dobreprogramy.pl/kaisuj/Ogladanie-youtubea-na-wo
    lnym-sprzecie-test-porownawczy-rozwiazan-alternatywn
    ych,58135.html

    W VLC
    Media - Open Network Stream...
    Wystarczy wkleic tam link.

    Zmiana rozdzielczosci streamowanego filmu w VLC:
    Tools - Preferences - Show settings: All - Input / Codecs - Preferred video
    resolution

    Swoja droga na starych komputerach bardzo dobrze sprawuja sie dystrybucje
    Linuxa z lekkim srodowiskiem graficznym (np LXDE). Od lat uzywam Lubuntu i
    Fedory LXDE na geriatrycznych PC.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info