  • Data: 2022-06-08 20:31:07
    Temat: Re: Programowanie 28C64B na płytce
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 8 czerwca 2022 o 19:20:55 UTC+2 Irokez napisał(a):
> [...]
    mógł zapisać nowe zera (w miejsce obecnych jedynek), ale już nowych jedynek (w
    miejsce obecnych zer) jednak nie zapiszesz?

    erase, żeby móc zapisać jedynki.
    przejmować też tym, że na /OE pójdzie 12V)? ;>
    czy też mechanizm zapisu strony
    > Nie chce mi się teraz wyciągać programatora i 28C, ale o ile dobrze
    > pamiętam to jak miałem zapisany to trzeba najpierw skasować było,
    > inaczej weryfikacji nie przechodził.

    Może i tak.
    Są jakieś X28C64, w których się chwalą, że "no erase before write" i nawet nie ma nic
    o chip erase czy 12V.