    From: Michaczu <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Projekt portalu dla motocyklistów www.Where2Moto.com
    Date: Wed, 19 Aug 2009 20:26:02 +0200

    Witam:)

    bm pisze:

    > A ja nie chce naszej klasy :|
    > wszystko fajnie ale bez własnej galerii zdjęć, jedno zdjęcie sprzęta i
    > tyle
    > już tyle tych galerii, że można przecie podlinkować
    > zdjęcia ew to do opisu tras...

    Rozumiem obawy:) generalnie naszym założeniem jest unikanie
    społecznościówki, jednak jest to dość trudne... elementy użyteczne takie
    jak w naszej klasie narzucają się same... wiemy że galerii jest pełno
    jednak nie dodanie jej niektórym może utrudnić życie a jeżeli ktoś nie
    chce z niej korzystać to po prostu nie musi:) nam galerie przydadzą się
    do generowania ruchu na stronie, aby była bardziej dynamiczna,
    najciekawsze zdjęcia będą publikowane na stronie głównej itd itp...

    > a tak ogólnie - pomysł przedni, mnie się podoba, chętnie coś dodam
    > wygląd serwisu jakiś taki nie przyjemny - ale rozumiem - początki.

    O właśnie... wygląd serwisu... jeżeli mógłbyś (i inni czytający także)
    rozwinąć i określić co jest nieprzyjemne.. wiem że to trudne bo to
    często subiektywne odczucie, ale wystarczy opinia typu, że kolorystyka
    nie pasuje, rozmieszczenie narzędzi, funkcjonalność nawala, brakuje
    funkcji itd itp, będę bardzo wdzięczny.

    > lista życzeń:
    > -chcę żeby przy logowaniu wybierało się województwo (lub kilka)
    > tak aby na stronie startowej pojawiały mi się miejscówki w mojej
    > okolicy
    > oraz ostatnio dodane miejsca z mojej okolicy (nie będe na jeden dzień
    > wypalał na drugą strone polski)
    > a jak będe chciał co więcej - to se poszukam...
    > (może to już jest, ale nie mogę adresu dodać)

    W założeniu późniejszym (na razie za mało miejscówek) mapa ma się
    centrować na Twoim adresie domowym (po zalogowaniu) i podawać
    ciekawostki z określonego przez ciebie terenu.

    > -chcę aby szukanie tras działało :P (błąd mi wywala)

    Pokornie padam do stóp... informatyk mi wyjechał:) Niebawem będą
    poprawki i zmiany.

    > -fajnie, jakby dało się dodać do miejscówki fotki (przez innych
    > użytkowników też)

    Ależ to jest możliwe (przynajmniej ja mam taką opcję.. u ciebie nie
    działa?) każdy zalogowany uzytkownik może dodawać fotki do każdej
    miejscówki. Aby komentować i oceniać nie trzeba się logować i rejestrować.

    > -troche tak chaotycznie jest jeszcze (może się trza przyzwyczaić)
    >
    > jak będzie działać (szukanie to coś pewnie mnie najdzie jeszcze)

    Proszę zdefiniuj "chaotycznie" :)

    > bm

    Pozdrawiam serdecznie i wielkie dzięki:)