  • Data: 2020-06-01 10:59:58
    Temat: Re: Przedłużenie kabla myszkowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Weź nie dziaduj ;-)
    >
    > https://www.ceneo.pl/9107148
    >
    > Działa nawet na pościeli a bateria kilka miesięcy

    to nie jest kwestia dziadowania.
    Probowałem kilka nowoczesnych myszek z ergonomicznymi kształtami i
    pasuje mi ta hp której uzywam juz pewnie od ponad 10 lat (tego modelu,
    nie tego egzemplarza)

    Kwestia ceny (20zł czy 100zł) nie ma az tak duzego znaczenia jak
    wygoda.

    Ale ja tam mam ze sie przyzwycvzajam - lapek lezy tylko na specjalne
    wyjazdowe okazje bo wole pracowac na stacjonalrnym a do tych
    nowoczesnych klawiatur z małym skokiem to sie chya nigdy nie
    przyzwycvzaje i uzywam, a jakze, starej klawiatury tradycyjnej firmy HP
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'