-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
Date: Fri, 12 Feb 2010 23:57:39 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 37
Message-ID: <hl4mdd$qku$1@news.task.gda.pl>
References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl>
<b...@4...com> <hl1nrp$8uf$1@news.onet.pl>
<2...@4...com>
<hl1p6p$bco$5@news.task.gda.pl> <hl1t3h$oqj$1@news.onet.pl>
<hl1tgh$kei$9@news.task.gda.pl>
<1fsxzxjs0zg7p$.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net>
<4b753d08$1@news.home.net.pl> <hl3ess$vho$21@news.task.gda.pl>
<hl3qmh$evi$1@news.onet.pl> <hl3t0v$25c$22@news.task.gda.pl>
<hl3v8l$rci$1@news.onet.pl> <hl41p6$8vl$1@news.task.gda.pl>
<hl4kka$v02$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello087206096146.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1266015469 27294 87.206.96.146 (12 Feb 2010 22:57:49 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 22:57:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
In-Reply-To: <hl4kka$v02$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254966
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-02-12 23:27, Plumpi pisze:
>
>>> ABS mimo wszystko ogłupia :)
>>>
>> Dlaczego? Czuć przecież działanie absu. Ja zawsze staram się hamować
>> na pograniczu działania absu, a najchętniej bym ten system odłączył,
>> bo niepotrzebnie wydłuża hamowanie...
>
> Wręcz przeciwnie ABS je skraca, ale odczucie subiektywne jest takie
> jakby wydłużał, a to dlatego, ze pozbawia nas pełnej kontroli.
>
Nie wiem skąd powyższy mit się wziął.
Odkąd wymyślono ABS, nigdy nie kłamali, że ABS skraca drogę hamowania.
Na śliskiej nawierzchni wydłuża i to BARDZO DUŻO!
"W pewnych sytuacjach system ABS wydłuża drogę hamowania np, gdy na
nawierzchni o dobrej przyczepności znajduje się cienka warstwa luźna
(np. liście, piasek, śnieg, błoto). W takiej sytuacji zablokowane koła
przetarłyby słabą warstwę i nastąpiłoby zwiększenie siły hamowania, a w
układzie z systemem ABS koło hamuje na warstwie o niższym współczynniku
przyczepności."
> Tylnonapędowce łatwiej jest wprowadzić w poślizg i do pewnej granicy
> mamy nad tym poslizgiem pełną kontrolę.
Zgadza się.
> Natomiast przednionapędowce trudniej jest wprowadzić w poślizg,
Zgadza się.
> ale za
> to łatwiej jest wyprowadzić z poślizgu niekontrolowanego.
Nie zgadza się.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.10 00:10 masti
- 13.02.10 00:03 P_ablo
- 13.02.10 00:18 Michał Baszyński
- 13.02.10 00:28 mw
- 13.02.10 09:59 Budzik
- 13.02.10 13:39 Czarek Daniluk
- 13.02.10 22:05 V-Tec
- 14.02.10 05:03 Filip KK
- 14.02.10 05:04 Filip KK
- 14.02.10 09:03 Kuba \(aka cita\)
- 15.02.10 00:27 Filip KK
- 15.02.10 08:49 Mirek Ptak
- 15.02.10 11:10 masti
- 15.02.10 19:59 Kuba \(aka cita\)
- 15.02.10 20:53 Yogi\(n\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=