  • 1. Data: 2010-02-13 14:02:17
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    news:hl66sd$ap9$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Wreszcie mówisz jak człowiek.
    > Jest rzadko - to prawda.
    > Ale jest w tą stronę, a nie w drugą (do czego przekonywaliście jeszcze
    > kilka postów temu).

    To jeszcze wskaż gdzie ja o tym przekonywałem, ok?
    Ja nie gloryfikuje RWD ponad miare.
    Jestem w stanie przyznać że walce o szerokości 225 (min - dla drobnych
    problemów fabryki "poprawiać" nie będę) w koleinach kilkunastucentymetrowych
    ("słychać" tą głbokość po podwoziu - sic!) nie pozwalają na swobodną jazdę.
    W RWD jak się zakopiemy to nie znajdziemy przyczepności 10cm z boku tak
    łatwo jak w FWD. Ponadto jazda tyłem w koleinach i przebijanie się przez
    pryzme śnigu by wjechać na miejsce parkingowe pod minimalną górkę w RWD jest
    naprawde trudna, ale jak dotąd każdego dnia udawało mi się zaparkować i
    dalej wole RWD bo po wyjeździe z parkingu jeździ się tym świetnie, IMvHO
    bardziej przewidywalnie niż FWD, ale to już subiektywna ocena.

    Pozdr

  • 2. Data: 2010-02-13 14:10:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To jeszcze wskaż gdzie ja o tym przekonywałem, ok?

    Tak odebrałem sprzeciw wobec mojego (odwrotnego) zdania.

    > Ja nie gloryfikuje RWD ponad miare.

    Problem w tym że w ogóle go gloryfikujesz.
    A to napęd bez zalet (dla aut o niskiej mocy).

    >, IMvHO bardziej przewidywalnie niż FWD, ale to już subiektywna ocena.

    A dla mnie podsterowność jest o wiele bardziej przewidywalna, a jako że nie
    lubię i nie zamierzam jeździć poślizgami, to RWD jest dla mnie wrogiem.