  • 1. Data: 2010-02-13 14:02:26
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hl5f13$hj6$1@news.mm.pl...

    > Bledny, bo to nie auto stanowi problem.

    to moze pomóż nam wszytskim błądzącym na czym polega nasza nieumiejętność -
    tak wiesz, w skrócie.
    Jaki popełniamy bład, ze w RWD sie cieżko, a w FWD wystarczy po prostu
    puścić sprzęgło?
    Tylko tak konkretnie, bez pitu pitu, zebyśmy mogli odszczekać swoją
    niewiedze.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 2. Data: 2010-02-13 20:22:37
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > to moze pomóż nam wszytskim błądzącym na czym polega nasza
    > nieumiejętność - tak wiesz, w skrócie.

    Szklanej kuli nie posiadam wiec trudno mi napisac czego Ty nie umiesz :>

    > Jaki popełniamy bład, ze w RWD sie cieżko, a w FWD wystarczy po prostu
    > puścić sprzęgło?

    Podstawowy to taki, ze nie potraficie wykorzystac zalet takiego napedu.

    > Tylko tak konkretnie, bez pitu pitu, zebyśmy mogli odszczekać swoją
    > niewiedze.

    Pitu pitu to Ty tutaj uprawiasz.
    Ja wlasnie zakupilem sobie super naped na zime FWD (do tego z manualna
    skrzynia, ktora tez niby jest lepsza zima niz ASB) i jezdzi mi sie nim
    gorzej niz moim drugim samochodem z napedem RWD i ASB.
    A glowny problem to zle wywazenie (bardzo ciezki przod w porownaniu do
    tylu), ktory powoduje, ze przod zapada sie w sniegu i szybko wykopuje
    dolki utrudniajace ruszenie.
    A pod blokiem na parkingu to FWD sie mecza (glownie z winy kierowcow) z
    zaparkowaniem czy wyjazdem, a dwa RWD nie maja zadnych problemow :P
    Ostatnio moim nowym nabytkiem (FWD) z parkingu wyjezdzalem na wstecznym,
    bo do przodu nie dawal rady w swierzym sniegu :P

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-02-13 21:00:35
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

> [...]
    > Ostatnio moim nowym nabytkiem (FWD) z parkingu wyjezdzalem na wstecznym,
    > bo do przodu nie dawal rady w swierzym sniegu :P

    Czyli nie umiesz jeździć FWD ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-02-13 21:23:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Szklanej kuli nie posiadam wiec trudno mi napisac czego Ty nie umiesz :>

    no coś mialeś na mysli odpowiadając do Cavallino, a póki co to Twoja
    odpowiedz to wlasnie pitu pitu :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 5. Data: 2010-02-14 02:31:56
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Karolek pisze:

> [...]
    > Ostatnio moim nowym nabytkiem (FWD) z parkingu wyjezdzalem na wstecznym,
    > bo do przodu nie dawal rady w swierzym sniegu :P

    ..nie pozostaje ci nic innego niz nauczyc sie jezdzic tym FWD - niektore
    przyzwyczajenia z RWD trzeba zmienic ..dopiero wowczas bedziesz mogl
    docenic zalety przedniego napedu.

    pzdr
    A.

  • 6. Data: 2010-02-14 04:50:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-14 02:31, złoty pisze:
    > ..nie pozostaje ci nic innego niz nauczyc sie jezdzic tym FWD - niektore
    > przyzwyczajenia z RWD trzeba zmienic ..dopiero wowczas bedziesz mogl
    > docenic zalety przedniego napedu.

    Ręce mi opadły.

    Dokładnie to samo ja obserwuję na parkingach, przednie napędy się dużo
    szybciej zakopują.. Tylne sprawniej wyjeżdżają, chyba że maja stare
    używane opony z 4 mm bieżnikiem...

  • 7. Data: 2010-02-14 08:25:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyli nie umiesz jeździć FWD ;-)

    :> Na FWD sie wychowalem :P
    Nie to ze sobie nie radze z FWD (wyjezdzam i wjezdzam tam gdzie chce,
    bez pomocy), po prostu widze, a mam teraz bardzo dobre porownanie, ze
    zima lepszosc FWD to mit.

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2010-02-14 08:26:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    złoty pisze:

    > ..nie pozostaje ci nic innego niz nauczyc sie jezdzic tym FWD - niektore
    > przyzwyczajenia z RWD trzeba zmienic ..dopiero wowczas bedziesz mogl
    > docenic zalety przedniego napedu.

    Tak tak :>
    A ponoc to taki lepszy i latwiejszy w prowadzeniu naped :P
    FWD nie ma zalet, no moze poza tanioscia produkcji :/

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2010-02-14 08:56:43
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > FWD nie ma zalet, no moze poza tanioscia produkcji :/

    Też kolejny mit do kolekcji.
    Przejrzyj uważnie wątek, a przynajmniej 1 zaletę więcej znajdziesz.

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2010-02-14 09:26:06
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Też kolejny mit do kolekcji.
    > Przejrzyj uważnie wątek, a przynajmniej 1 zaletę więcej znajdziesz.

    Za dlugi ten watek, juz mi sie nie chce :>
    A jakie to sa zalety?

    --
    Karolek