  • Data: 2019-10-24 00:29:47
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.10.2019 o 23:31, Shrek pisze:

    > BTW - wczoraj i dzisiaj to można na Sokratesa kręcić filmiki o szacunku
    > do pieszych. Przepuszczają, zatrzymują się, nikt nie wyprzedza, nawet
    > niespecjalnie przekraczają prędkość. Do weekendu będzie bajka a potem
    > zapomną...

    To im przypomną. A przynajmniej mają taki ambitny plan.
    https://www.facebook.com/rafal.trzaskowski/posts/101
    57416243891091

    "Już w niedzielę nakazałem przygotowanie pełnej analizy i planu działań,
    które możemy podjąć, żeby poprawić bezpieczeństwo pieszych na
    warszawskich ulicach. Także na ul. Sokratesa. Poleciłem również
    przesunąć pieniądze w budżecie tak, by przeprowadzić gruntowną
    modernizację tej ulicy.

    W najbliższych miesiącach postawimy sygnalizację świetlną na kilkunastu
    przejściach dla pieszych. Będziemy montować progi spowalniające,
    zastępować skrzyżowania kompaktowymi rondami. Miasto zapłaci za
    dodatkowe patrole policjantów z drogówki - tak jak to robimy już w tym
    roku, a w przyszłym roku zakończymy audyt przejść dla pieszych. W sumie
    sprawdzimy 4500 miejsc."

    Nie kumam "logiki" zapierdalaczy. Zamiast zwolnić za darmo, wolą
    zapłacić kasę (w podatkach) po to, żeby wolniej jeździć.

    Pozdrawiam
    Piotr