  • Data: 2019-10-24 01:19:17
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Oct 2019 23:27:04 +0200, Shrek napisał(a):
    > BTW - Wszyscy śmiali się jak aktywista rowerowy został dyrektorem
    > zarządu drug miejskich a okazuje się, że koleś robi naprawdę niezłą

    My we wrocku mamy "oficera rowerowego". Co on robi, to jakos trudno mi
    dostrzec.

    > robotę przejścia aktywne,
    >doświetlenia,

    To samochodow nie zwolni ... ale moze paru pieszych uratuje ..

    > priorytet dla tramwajow,

    Mam mieszane uczucia. Nie negujac potrzeby/prawa ... burdel to wsrod
    samochodow wprowadza. No i efekt taki, ze jade szybko, bo nigdy nie
    wiadomo, czy sie nie przyda.A tam gdzies z boku pewnie piesi
    przebieraja nozkami, bo im tramwaj ucieka.

    Naprawde nie da sie dobrac zielonej fali, tak zeby pasowala samochodom
    i tramwajom ? Nawet jesli tramwaje mialyby jechac troche wolniej ?
    Bo zielona fala dobrze spowalnia ... o ile nie jest usawiona na 120
    :-)

    J.