  • Data: 2019-06-29 09:04:58
    Temat: Re: Przejściówka HDMI>VGA - jakie Wasze doświadczenia?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-28 o 18:02, z pisze:
    > Rozumiem że fanaberia ale nigdy nie bolała Cię głowa albo nie miałeś
    > dyskomfortu/migreny po 8 godzinach gapienia się w CRT?
    > Dbaj o zdrowie. To wszystko na starość wyłazi ;-(

    Jako, że też od czasu do czasu biorę na naprawę jakiś sprzęt, to
    potwierdzam: szkoda zdrowia. CRT są dobre tylko w jednym przypadku -
    natychmiast pokazują obraz podany na wejście. Dobre do komunikatów POST.
    Natomiast Multisynki CRT i prawie wszystkie LCD zanim się zastanowią, to
    komunikaty POST dawno już uciekły.

    Ja do celów serwisowych zanabyłem HP LP2475w - ma on całe multum złącz.
    A po odpowiednim ustawieniu (np. wyłączenie skanowania portów) też od
    razu pokazuje obraz z zadanego wejścia.
    Polecam tego typu monitor - można podpiąć w zasadzie wszystko, od ZX81
    przez Amigę/Atari do HDMI.
    Nie próbowałem podpinać Herculesa i CGA ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam