  • Data: 2019-08-06 14:55:02
    Temat: Re: Przejściówka HDMI>VGA - jakie Wasze doświadczenia?
    Od: m...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 28 Jun 2019 13:37:37 +0200
    is the real date, Tomaszek <t...@t...org> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Nie:) Nie łotdom:) Dopóki nie padnie CRT to nie wyląduje na
    >elektrozłomie:) Chce zobaczyć ile pociągnie. To Daytek z 2001 roku nigdy
    >nie naprawiany, coś tam piszczy, coś tam świszczy jak się nagrzewa (jak
    >się nagrzeje to też świszczy ale inaczej, ale też świszczy;) Ciekawy
    >jestem po prostu ile pociągnie. Dlatego zostanie zakupiona przejściówka
    >przekraczająca zapewne wartość monitora:)

    Ten post skłonił mnie żeby pójść pogłaskać mojego Eizo FlexScan T67S i
    wspomnieć z czułością i odrobiną poczucia winy jego brata bliźniaka,
    którego zezłomowałem z powodu losowego "gaśnięcia" i trzasków. Dopiero
    po rozebraniu na komponenty okazało się, że przyczyną były pęknięte
    luty przy dużym kondensatorze :( Oba służyły mi dzielnie przez ponad
    dekadę, i gdyby nie powyższe, pewnie służyłyby nadal...