    From: Rafa? <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przekladka drzwi - samemu, czy zlecic?
    Date: Mon, 22 Mar 2010 13:40:08 +0100

    Olleo pisze:
    > Czesc,
    >
    > jakis dran mi wgniotl drzwi i rozwazam kupno nieuszkodzonych.
    > Powiedzmy, ze znalazlem pod kolor, wiec lakierowac bym nie musial, ale
    > nie wiem, czy brac gole (ok. 300zl) i samemu przekladac/zlecic, czy
    > tez kompletne (ok. 500zl).
    >
    > Wymienial ktos sam? Idzie to zrobic fachowo? Ktora opcje polecacie?
    > Ile kosztuje przekladka mechanizmu opuszczania szyby, zamkow (bez
    > wkladki - chodzi o drzwi tylne) itd?
    > --
    > Olleo

    Przy przek?adce mechanizmów szyby, zamka, czy tapicerki filozofii
    wielkiej nie ma(moz.e generalizuje?). Poszukaj w necie na jakims' forum
    danej marki, cze;sto sa; przeróz.ne manuale, moz.e akurat trafisz.

    Bardziej bym sie; obawia? regulacji samych drzwi czy zamka, ale wszystko
    jest dla ludzi, jak be;dziesz miec' problemy z regulacja; to podjedziesz do
    jakiegos' lakiernia i za "flaszke;" Ci wyreguluje.

    Jak masz wne;trznos'ci w ca?os'ci to na Twoim miejscu sam bym przek?ada?.

    Pozostaje jeszcze kwestia trafienia w odpowiedni odcien' koloru - duz.e
    prawdopodobien'stwo z.e jednak inne drzwi be;da; sie; róz.ni?y nieco kolorem.