  • 1. Data: 2010-03-22 12:51:21
    Temat: Przekladka drzwi - samemu, czy zlecic?
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    Czesc,

    jakis dran mi wgniotl drzwi i rozwazam kupno nieuszkodzonych.
    Powiedzmy, ze znalazlem pod kolor, wiec lakierowac bym nie musial, ale
    nie wiem, czy brac gole (ok. 300zl) i samemu przekladac/zlecic, czy
    tez kompletne (ok. 500zl).

    Wymienial ktos sam? Idzie to zrobic fachowo? Ktora opcje polecacie?
    Ile kosztuje przekladka mechanizmu opuszczania szyby, zamkow (bez
    wkladki - chodzi o drzwi tylne) itd?
    --
    Olleo

  • 2. Data: 2010-03-22 13:40:08
    Temat: Re: Przekladka drzwi - samemu, czy zlecic?
    Od: Rafa? <r...@o...pl>

    Olleo pisze:
> [...]
    >
    > Wymienial ktos sam? Idzie to zrobic fachowo? Ktora opcje polecacie?
    > Ile kosztuje przekladka mechanizmu opuszczania szyby, zamkow (bez

    Przy przek?adce mechanizmów szyby, zamka, czy tapicerki filozofii
    wielkiej nie ma(moz.e generalizuje?). Poszukaj w necie na jakims' forum
    danej marki, cze;sto sa; przeróz.ne manuale, moz.e akurat trafisz.

    Bardziej bym sie; obawia? regulacji samych drzwi czy zamka, ale wszystko
    jest dla ludzi, jak be;dziesz miec' problemy z regulacja; to podjedziesz do
    jakiegos' lakiernia i za "flaszke;" Ci wyreguluje.

    Jak masz wne;trznos'ci w ca?os'ci to na Twoim miejscu sam bym przek?ada?.

    Pozostaje jeszcze kwestia trafienia w odpowiedni odcien' koloru - duz.e
    prawdopodobien'stwo z.e jednak inne drzwi be;da; sie; róz.ni?y nieco kolorem.

  • 3. Data: 2010-03-22 13:42:16
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Przy przek?adce mechanizmów szyby, zamka, czy tapicerki filozofii
    > wielkiej nie ma(moz.e generalizuje?).

    Teoretycznie, to mi sie tez tak wydaje. Tapicerke juz sciagalem w
    dwoch samochodach, ale to jest grubsza sprawa. A nuz czegos nie wiem i
    jest w tym jakis duzy haczyk.
    --
    Olleo

  • 4. Data: 2010-03-22 13:43:34
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Olleo pisze:
> [...]
    >
    > Wymienial ktos sam? Idzie to zrobic fachowo? Ktora opcje polecacie?
    > Ile kosztuje przekladka mechanizmu opuszczania szyby, zamkow (bez
    Przy przekładce mechanizmów szyby, zamka, czy tapicerki filozofii
    wielkiej nie ma(może generalizuje?). Poszukaj w necie na jakimś forum
    danej marki, często są przeróżne manuale, może akurat trafisz.

    Bardziej bym się obawiał regulacji samych drzwi czy zamka, ale wszystko
    jest dla ludzi, jak będziesz mieć problemy z regulacja; to podjedziesz
    do jakiegoś lakiernia i za "flaszkę" Ci wyreguluje.

    Jak masz wnętrzności w całości to na Twoim miejscu sam bym przekładał.

    Pozostaje jeszcze kwestia trafienia w odpowiedni odcień koloru - duże
    prawdopodobieństwo że jednak inne drzwi będą się różniły nieco kolorem.

    USTAW SOBIE KODOWANIE!!

  • 5. Data: 2010-03-22 14:03:16
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > USTAW SOBIE KODOWANIE!!

    Ehh nie mam sily. W groups.google.com nie da rady. Nie, nie moge
    uzywac normalnego czytnika ;)
    --
    Olleo

  • 6. Data: 2010-03-22 14:13:30
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 22 Mar, 12:51, Olleo <o...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wymienial ktos sam? Idzie to zrobic fachowo? Ktora opcje polecacie?
    > Ile kosztuje przekladka mechanizmu opuszczania szyby, zamkow (bez

    Ja kupilem gole i zlecilem przekladke lakiernikowi. 150 zl + vat bo
    chcialem fakture za przekladke. Ale u mnie to byl pikus, drzwi tylne,
    szyba na korbe, central zamek jest co prawda. Passat B3 kombi, 1993
    rok.
    Kupilem pod kolor auta na allegro. Calosc operacji - znaczy posiadanie
    drzwi zlych do posiadania drzwi dobrych kosztowalo jakies 300 zl razem
    do kupy. Za klepanie, szpachlowanie i malowanie chcieli jakies 500
    zl.

    Jesli masz tapicerke w calosci to IMHO lepiej brac gole - mozna trafic
    z kolorem lakieru, ale nie z kolorem tapicerki.

  • 7. Data: 2010-03-22 14:32:56
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Jesli masz tapicerke w calosci to IMHO lepiej brac gole - mozna trafic
    > z kolorem lakieru, ale nie z kolorem tapicerki.

    W sumie racja. Ja mam skore, a tamto pewnie bedzie jakis material.

    Nie zna ktos warsztatu, ktory dobrze i tanio przelozy drzwi na
    poczekaniu?
    --
    Olleo

  • 8. Data: 2010-03-22 14:33:26
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Nie zna ktos warsztatu, ktory dobrze i tanio przelozy drzwi na
    > poczekaniu?

    We Wroclawiu ;)

    --
    Olleo

  • 9. Data: 2010-03-22 14:48:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Mar 2010 06:32:56 -0700 (PDT), w
    <d...@1...goo
    glegroups.com>, Olleo
    <o...@t...pl> napisał(-a):

    > Nie zna ktos warsztatu, ktory dobrze i tanio przelozy drzwi na
    > poczekaniu?

    Na ulicy Defaultowej? ;)

  • 10. Data: 2010-03-22 18:00:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Uzytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > W sumie racja. Ja mam skore, a tamto pewnie bedzie jakis material.
    >
    > Nie zna ktos warsztatu, ktory dobrze i tanio przelozy drzwi na
    > poczekaniu?

    Znam ;-)

    --
    Yogi(n)