eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzeniesienie numeruRe: Przeniesienie numeru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Przeniesienie numeru
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <52712a7a$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr67jkrlxsm6$.gesddj7vup4o$.dlg@40tude.net>
    <l5ffu8$dbu$1@node2.news.atman.pl>
    <c2lojsplvclf$.26ncwfmlcaby$.dlg@40tude.net>
    <527e8fcf$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
    <gwg8kghaswhp$.1ef6dbv9uxgqt.dlg@40tude.net>
    <527eaa4b$0$2292$65785112@news.neostrada.pl>
    <u31hmohltr2g$.h9xnqj1o8lwv$.dlg@40tude.net>
    <527eb511$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
    <1tngn7jlsvf7y.11x0d2jipwlrk$.dlg@40tude.net>
    <527f575f$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <mljwbevudk89$.qg0w6bmo39wb$.dlg@40tude.net>
    <527ff5b7$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 11 Nov 2013 09:19:59 +0100
    Message-ID: <w0cxeajjftim$.1igk72y73saf7$.dlg@40tude.net>
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1384157998 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2277 82.143.187.50:54649
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1050833
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 10 Nov 2013 22:08:06 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-11-10 12:41, J.F. pisze:
    > (...)
    >> Ale co przeszkadza samodzielnie wypowiedziec ?
    >
    > Nic nie przeszkadza, tyle że taka forma skutkuje zazwyczaj utratą
    > numeru. Wypowiadasz umowę i tyle.

    No jak ? Wypowiadam, termin jest za poltora miesiaca, grzecznie
    uprzedzam ze bedzie przeniesiony, choc chyba wcale nie musze - tylko
    drugi operator musi sie wyrobic w terminie.

    >> Poza tym klient ma miec ulatwione i przeniesienie ma byc szybkie :-)
    > No i takie jest - dyspozycje składasz u docelowego opa i czekasz
    > tylko na aktywacje nowej karty ze swoim 'starym' numerem.

    szybkie to znaczy 1 dzien :-)

    >>> Długo po fakcie złożenie wypowiedzenia samodzielnie. Teraz narzekasz,
    >>> że nowy op nie zdążył numeru odebrać :P
    >> Bo sie staral jak mucha w smole :-)
    > Raczej Ty przyjąłeś pewne założenia, które niestety niekoniecznie
    > w ten sam sposób działają w realnych warunkach.

    No owszem, tym niemniej mnie to dziwi, biorac pod uwage ze wiekszosc
    tam sie dokonuje elektronicznie.

    >> P.S. Netia to dopiero sa lenie, o czym wszystkich ostrzegam.
    > A przed czym niby ostrzegasz?

    Przed podobnymi przygodami ... i w sumie przed korzystaniem z ich
    uslug wogole. Dopoki dziala to pewnie mozna chwalic, ale jak awarie
    beda w tym samym tempie usuwac ....

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: