  • 1. Data: 2009-03-13 14:40:00
    Temat: CZY WARTO KUPIC NOKIA 5800 XpressMusic
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Zastanawiam sie nad kupnem nowej nokii 5800.
    Czytalem rozne opinie i wynika z nich ze to dobry telefon.
    Co myslicie o nim.

    Myslalem miedzy Iphone/5800/HTC lecz ten ostani jest za drogi.

    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-03-13 16:45:02
    Temat: Re: CZY WARTO KUPIC NOKIA 5800 XpressMusic
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > Co myslicie o nim.
    >
    > Myslalem miedzy Iphone/5800/HTC lecz ten ostani jest za drogi.

    ostatnio przetoczyła się przez media informacja że wszystkie mają
    uwalony głośnik i Nokia mimo że wie to olewa sprawę. Może przynajmniej
    jak padnie to się zachowają fair i wymienią nawet po gwarancji ale tego
    nie wiadomo

  • 3. Data: 2009-03-13 21:49:41
    Od: "Mrozny Gandi" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam sie nad kupnem nowej nokii 5800.
    > Czytalem rozne opinie i wynika z nich ze to dobry telefon.
    > Co myslicie o nim.

    Witam,

    jak narazie dosyc krotko na rynku, ekran dotykowy - dla jednych ewenement,
    dla innych przeszkoda...kwestia gustu. Fakty sa nieco bezlitosne - w
    milionie sztuk wadliwe glosniki, podobno Nokia stwierdzila, ze nie dotyczy
    to telefonow przeznaczonych na rynek polski, niemniej jednak fakt pozostaje
    faktem. I samo wykonanie - jak dla mnie _koszmar_. Cala masa plastiku,
    telefon z przodu moze i jest fajny, ale za to gruby i przy wspomnianych
    przez Ciebie IPhone i HTC to wyglada jak tandeta z odpustu. Trojka
    IPhone/HTC/Omnia przy Nokii 5800 prezentuja sie jak Rollsy :). Wykonanie,
    zalatywanie tandeta i pierwsze doswiadczenia w telefonach dotykowych
    tlumacza chyba, dlaczego Nokia "dotykowca" nie wpuscila do serii E. Odnosnie
    dzialania to nazwe to...normalka . Sybian nowy, nieco pomodzony w porownaniu
    do poprzednich. Inny ekran gotowosci i rozbudowana/zmieniona funkcjonalnosc.
    Na necie spotkalem opisy, ze ekran lubi sie rozkalibrowywac do tego stopnia,
    ze naciskasz ikonke, a uaktywnia sie ikonka ponizej/powyzej. Poszukaj testow
    i opisow na zachodnich serwerach. Podoba Ci sie to kup, z telefonem sie nie
    zenisz, wiec zawsze mozesz sprzedac i bogatszy o wlasne doswiadczenia
    zmienic na inny - lepszy ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-03-13 22:27:10
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Krzysztof wrote:
    > Zastanawiam sie nad kupnem nowej nokii 5800.
    > Czytalem rozne opinie i wynika z nich ze to dobry telefon.
    > Co myslicie o nim.
    >
    > Myslalem miedzy Iphone/5800/HTC lecz ten ostani jest za drogi.

    Moim zdaniem ekran dotykowy w komórce to fajerwerk, który ma przyciągać
    masy. Spróbuj napisać na niej smsa bez patrzenia na ekran. Chciałem
    wcześniej kupić 5800, ale zdecydowałem się jednak na E66; miałem potem
    okazję pobawić się 5800tką w salonie Nokii i doszedłem do wniosku, że
    podjąłem ze wszech miar dobrą decyzję rezygnując z tego telefonu.

    Jeśli chcesz wyrywać na tą słuchawkę laski, to go kup. Dla mnie telefon ma
    być telefonem (do bajerowania mam PDA ;]), a Nokia E66 trafiła w mój gust
    perfekcyjnie.

    > Krzysztof

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 5. Data: 2009-03-14 03:15:24
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> zwrócił
    błąd:

    > Moim zdaniem ekran dotykowy w komórce to fajerwerk, który ma przyciągać
    > masy. Spróbuj napisać na niej smsa bez patrzenia na ekran.

    Hm, ja w życiu bym nie napisał smsa bez patrzenia na ekran nawet na
    fonie z klawirką. W ogóle nie wiedziałem że tak można :)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 6. Data: 2009-03-16 21:55:41
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>
    napisał w wiadomości news:gpemk9$nlb$1@inews.gazeta.pl...

    > Moim zdaniem ekran dotykowy w komórce to fajerwerk, który ma
    przyciągać
    > masy. Spróbuj napisać na niej smsa bez patrzenia na ekran.

    A po co pisac SMS-y ? Nie prosciej zadzwonic i pogadac ?
    Przynajmniej ja zawsze wole zadzwonic niz klepac w klawisze.

    pozdrawiam, leszek