  • Data: 2021-04-07 14:29:13
    Temat: Re: Przenośny, uproszczony filesystem
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.04.07 o 13:43, heby pisze:
    > On 07/04/2021 12:42, J-23 wrote:
    >> co decyduje o tym co jest
    >> a) katalogiem
    >> b) plikiem
    >
    > Nic, bo nie potrzebuję katalogów.

    Ty to co nazywasz katalogiem jest zbiorem bajtów zrozum to wreszcie. Bo
    jak widać tego nie pojmujesz

    > To akurat pojmuję.

    Nie pojmujesz bo szukasz gotowego rozwiązania. Tym samym pomijasz info
    ze masz rozwiązanie.

    Twoim rozwiązaniem jest wziąć adoptować system plikow i go przenieść na
    to by pracował na pliku a nie na fizycznym dysku

    Tylko ty nie pojmujesz tego że to wiąże sie ze zbudowaniem odpowiedniej
    struktury

    A no gdzie szukać informacji jak to zbudować - skoro potrzebujesz
    funkcjonalności pliku to zobacz jak on jest zbudowany np na FAT czy
    innym systemie wyciągnij wnioski i pisz

    Dlaczego piszę że to moim zdaniem system pliktów to jest dużo na wyrost
    bo to co potrzebujesz da się zrobić w dużo mniej skomplikowany sposob
    niz Filesystem

    Zrob prosty test zapakuj dwa pliki w jeden tylko nie zipem :) i co nie
    da się na nich pracować - da tylko musisz wiedzieć jakie to są pliki i
    co chcesz z nich wyciągnąć a ty poki co nic nie wspominasz jakiego typu
    sa pliki ktore będziesz pakował czy znasz format tych plikow?

    Brak jest podstawowej informacji co ty chcesz robić

    Zapakować pliki w jeden to wystarczą strumienie i taką informacje żeś
    dostal ode mnie

    Napisales pracować na plikach czyli co z nimi robić

    1. Obcinać/sklejać modyfikować a jeśli modyfikować to jak?

    2. Uruchamiać te pliki

    moge jeszcze dużo rzeczy wypisać o których nawet słowkiem nie
    wspomnialłeś a są istotne

    Pytałem w którymś poście budujesz symulator dysku - cisza brak odp

    Domyslam sie że nie ale wypisanie 4 czy 5 punktow ktore ująłeś w którymś
    poscie i pracowanie na tym to mi do zrobienia czegoś takiego wystarczą
    strumienie. Kwestia tylko co rozumiemy przez prace na plikach o ktorej
    nie wspomniales ani slowem

    > Dokładnie. Przykładowo nie wiem po co ludzie projektują rakiety skoro w
    > około jest pełno protonów, neutronów i elektronów którze można tylko
    > właściwie poskładać i wychodzi rakieta. Weźmy na przykład takie
    > procedury. Dzięki nim można napisać AI do rakiety! Naprawdę, nie sposób
    > przecenić takich rad.

    Widzisz i sam nie wiesz co czytasz. Bo dla mnie to nie jest poskładanie
    protonow i neutronow a zdobycie doświadczenia na bazie tego co ktos
    stworzył. Ty probujesz dostać gotowy pomysł i adoptować go do swoich
    potrzeb a tak to nie dziala.