  • 41. Data: 2018-04-24 09:36:38
    Temat: Re: Przepuszczanie pieszych
    Od: "Teodr" <t...@k...pl>

    news:pbiteu$fkp$3@node2.news.atman.pl...

    > NIc się nie paliło, bo kulsona nie było z tej pozycji widać Shrek

    Z chodnika doskonale widać, że ruchem kieruje policja.
    Ale baby to olały.

  • 42. Data: 2018-04-24 09:40:47
    Od: "Teodr" <t...@k...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

    > niewazne jak babka sie tam znalazla to nadal jest to przejscie na ktorym
    > ma ona bezwzgledne pierwszenstwo a zamiarem ustawodawcy bylo umozliwienie
    > jej jako najbardizej narazonemu uczestnikowi ruchu opuszczenia jezdni

    Ty nie wiesz co to jest jezdnia. Baby nie były na jezdni, ani nie były na
    przejściu.
    Były na wyspie. Art. 13, pkt 8 PoRD.

  • 43. Data: 2018-04-24 12:04:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Razem z kk mozesz oddac pj do urzedu. Policjant robil za sygnalizatory i dla tego w
    samochodzie "palilo sie" zielone a dla tej z wozkiem czerwone. Zwolnienie albo
    zatrzymanie sie w takiej sytuacji jest dopuszczalne tylko w sytuacji zagrozenia
    zycia. To co zrobil baran w samochodzie godne bylo surowego ukarania. Na
    skrzyzowaniach o ruchu kierowanym dopuszczalne jest wyprzedzanie i to ze jest zebra
    nie ma najmniejszego znaczenia.

    Piszesz jak skończony debil, który nie ma pojęcia o zasadach ruchu
    drogowego.

    Jedynym winnym na tym skrzyżowaniu jest ten policjant, który nie zna
    zasad kierowania ruchem.

    Za takie zachowanie policjant powinien zostać natychmiast zwolniony z
    pracy ponieważ. Kierowca zachował się prawidłowo unikając potrącenia
    pieszych, którzy mu weszli przed samochód z winy policjanta, bo
    policjant nie umie kierować ruchem. Natomiast za użycie zwrotu
    powszechnie obraźliwego w stosunku do kierowcy, powinien dostać po
    ryju.  Policjant nie dawał sygnału "uwaga", który umożliwia uczestnikom
    ruchu opuszczenie skrzyżowania lecz przechodzi bezpośrednio z kierunku
    poprzecznego na filmie do kierunku wzdłuż drogi, którą jedzie kierowca.
    Kobiety prawidłowo weszły na przejście dla pieszych podczas trwania
    ruchu poprzecznego, a policjant przechodząc od razu do kierunku wzdłuż
    zablokował kobiety na przejściu dla pieszych, uniemożliwiając im
    opuszczenie skrzyżowania. Co ciekawsze machając ręką dodatkowo
    przyspieszał ruch kierowców wzdłuż stwarzając zagrożenie życia dla tych
    pieszych.

    Jego psim obowiązkiem było po zakończeniu ruchu poprzecznego, dać sygnał
    "uwaga", poprzez podniesienie ręki do góry, który jest sygnałem
    równoznacznym ze światłem pomarańczowym. W takiej pozycji z podniesioną
    ręką zatrzymuje wszystkich, którzy chcą wjechać na skrzyżowanie z
    wszystkich kierunków oraz wszystkich pieszych, którzy chcą wejść na
    skrzyżowanie. Po podniesieniu ręki powinien się obrócić z ręka
    podniesioną i rozejrzeć czy wszyscy uczestnicy ruchu opuścili
    skrzyżowanie, także i piesi na przejściach. Dopiero upewniwszy się, że
    już wszyscy opuścili skrzyżowanie powinien wydać komendę do wjazdu dla
    kierowców wzdłuż.

    Ma szczęście, że nie trafił na mnie, bo byłby to prawdopodobnie jego
    ostatni dzień pracy w policji.

    Tutaj sobie obejrzyjcie jak powinno to wyglądać:
    https://www.youtube.com/watch?v=fWbuCFM3i58

  • 44. Data: 2018-04-24 12:11:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Policjant niepotrzebnie kulsonil. Nie zmienia to faktu ze kierowca naruszyl
    przepisy. Uratowalo go tylko to ze policjant czyms innym byl zajety. Poicjanci to
    nygusy. A ten akurat pracowal. Na dodatek byla to praca odpowiedzialna i
    niebezpieczna. I trafia mu sie baran co sie go nie slucha. Policjant dostal zjebki od
    przelozonego i zaden kierowca nie moze liczyc u niego na taryfe ulgowa.

    Pierdolisz od rzeczy. Zanim zaczniesz coś pisać kolejny raz, weź się
    chłopie doucz, bo jak widać pamięć Ci już niedomaga.

    Jedynym winnym w tej sytuacji jest niedouczony tak samo jak Ty
    policjant, który nie umie kierować ruchem.

  • 45. Data: 2018-04-24 12:19:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-04-24 o 09:26, Teodr pisze:
    > Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w
    > wiadomości news:pbil41$2rq$1$m4rkiz@news.chmurka.net...

    > Baby musiały widzieć, że na tym skrzyżowaniu ruchem kieruje policja.
    > Widać to doskonale z chodnika, ale one olały policję i wlazły na
    > przejście.

    Nie olały, tylko weszły prawidłowo, kiedy policjant puszczał ruch w tym
    samym kierunku co wchodziły kobiety. Niestety policjant nie nadał
    sygnału "uwaga" i nie upewnił się czy piesi opuścili przejścia tylko
    przeszedł z jednego kierunku ruchu do drugiego, stwarzając śmiertelne
    zagrożenie tym pieszym.

    Tutaj widać, że policjant jest niedouczony i nie nadaje się do pełnienia
    takiej funkcji. Ponadto jest arogancki i wyniosły co z automatu
    eliminuje z pracy w służbie policji.

    Policjant powinien był się upewnić, że wszyscy uczestnicy opuścili
    skrzyżowanie.

    Obejrzyj sobie dokładnie nagranie i zaobserwuj zachowanie policjanta.

  • 46. Data: 2018-04-24 12:20:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie podzielacie ale za to na wzor much jecie gowno. Jest Was wiecej uwazajacych
    inaczej niz ja. I to ze nie macie racji nic nie znaczy bo demokratycznie mozecie mnie
    przeglosowac.

  • 47. Data: 2018-04-24 12:51:22
    Od: p...@g...com

    --Ponadto jest arogancki i wyniosły co z automatu eliminuje z pracy w służbie
    policji.

    no coz zawsze moze zostac wzietym youtuberem :-) 200k w 5 dni to calkiem niezle jak
    na poczatkujacego :-)

    Polska policja
    222 930 wyświetleń

    to jest zwykly kulson ale jak tepy musi byc rzecznik prasowy zeby natychmiast nie
    zareagowac ?

  • 48. Data: 2018-04-24 12:59:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jedno jest pewne. Przez jakis czas, az kulsonowi sie nie znudzi, bedzie wystawial
    najwiecej najwyzszych mandatow.

  • 49. Data: 2018-04-24 14:02:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-24 o 09:21, Teodr pisze:

    > G...o prawda, to nie jest przejście.
    > Ruch pojazdów jest rozdzielony pachołkami.

    Ale pieszych nie.

    > Art. 13 PoRD
    > 8. Jeżeli przejście dla pieszych wyznaczone jest na drodze dwujezdniowej,
    > przejście na każdej jezdni uważa się za przejście odrębne. Przepis ten
    > stosuje się odpowiednio do przejścia dla pieszych w miejscu, w którym ruch
    > pojazdów jest rozdzielony wysepką lub za pomocą innych urządzeń na jezdni.

    Coś mi tu brakuje o dwukierunkowości tych jezdni.

    Żeby kierowców od ciuli wyzywał?

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2018-04-24 17:44:42
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    BTW
    Wielu kierowców gubi się gdy ruchem kieruje policjant więc czy można
    oczekiwać od pieszych (tych, którzy nie mają prawa jazdy), że będą się
    stosować do policjanta stojącego gdzieś na środku skrzyżowania (a nie przy
    przejściu)?
    Tak na zdrowy rozsądek to by mogło działać: samochody jadą to piesi
    czekają, samochody się zatrzymują to piesi przechodzą. Bez konieczności
    wiedzy o co chodzi z tym policjantem na środku.
    Ale tyle się trąbi o tym, że pieszy ma pierwszeństwo, że jest spore
    prawdopodobieństwo, że trafi się taki co wejdzie nie zwracając uwagi na
    wygibasy kierującego ruchem. No bo przecież jest przejście i nie świeci
    się czerwone...

    --
    SW3
    ----