  • Data: 2014-07-05 10:57:22
    Temat: Re: Przepychanki
    Od: ToM <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-05 00:06, Tomasz Pyra pisze:
    > Chyba nie było:
    > https://www.youtube.com/watch?v=v56oP-PnSWI
    >
    > Ja tam nie rozumiem...
    > Widzę czasami różnych takich, wyprzedzam prawym pasem i jadę sobie dalej.

    Też tak mam. Nie da się prawym to wyprzedzam go prawym i tyle w temacie.
    Gość z BMW to kawał buca i takich powinno się na miejscu kastrować
    łącznie z obcinaniem łap, żeby nigdy już nie tknął więcej kierownicy...

    Co innego mnie zastanawia. Dlaczego autor filmiku nie zatrzymał się
    udzielić pomocy? Na filmie nie widzimy co tam się stało, ale wyglądało
    to groźnie...

    --
    ---
    Berlingo 2.0HDi 90KM; Krosno