  • 1. Data: 2010-05-07 09:54:52
    Temat: Przycisk czterokierunkowy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Szukam czegoś co sprawdzi się zamontowane do aluminiowej/plastikowej
    obudowy posiadające możliwośc wybrania czterech kierunków (gora dół lewo
    prawo). Idelanie byloby gdyby to coś wyglądało jak wahliwy okrągly
    kawalek plastiku/metalu powracający do stanu neutralnego. Wielkośc taka,
    zeby ktoś paluchem mógł swobodnie pstrykac w każdy koniec.

    Jest coś takiego?

    Jesli nie będzie ładnego okrągłego to moze ktoś spotkal się z gotową
    macierzą przycisków czterokierunkowych? googluje i jakoś nie mogę
    trafić. Joystick odpada, za bardzo odstaje. Na razie mam przyciski, ale
    to jest nieładne. Chodzi o rozsądną estetykę. W zasadzie to potrzebuje w
    sumie sześć przycisków - cztery kierunki i "ok" "anuluj". Ale te cztery
    tez będa ok, pozostałe dwa mogą być "normalne".

    PS. W gre wchodzi też klawiatura foliowa o ile mozna ją estetycznie
    "nalepić" na obudowę.

    PS2. Ilości detaliczne.

  • 2. Data: 2010-05-07 09:58:14
    Temat: Re: Przycisk czterokierunkowy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 May 2010 11:54:52 +0200, Sebastian Biały wrote:
    >Jest coś takiego?

    Joystick od telefonow ?
    zobacz na allegro.

    >Na razie mam przyciski, ale
    >to jest nieładne. Chodzi o rozsądną estetykę.

    Powinno byc rozsadnie, tylko trzeba ladne klawisze dobrac.

    J.

  • 3. Data: 2010-05-07 10:07:21
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 7 Maj, 11:54, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > tez będa ok, pozostałe dwa mogą być "normalne".
    >
    > PS. W gre wchodzi też klawiatura foliowa o ile mozna ją estetycznie

    A wlasnie dzis rano sobie przypomnialem o tym ze istnieja takie
    "bezdotykowe" przyciski.
    Trawi sie miedź na plytce w odpowiedni meander i to robi albo za
    przycisk albo za "potencjometr".

    Bezstykowe, pod gladka szyba/plastikiem. Moze byc pod
    nieprzezroczystym. Wtedy montujesz calosc w obudowie a na gore ladna
    naklejke z guzikami naklejasz...
    Feler taki ze sygnal obrabiaja scalaki i moze byc czule na zaklocenia
    z palców.

    Tylko nie pamietam jak sie toto zwie...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2010-05-07 10:16:29
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 07.05.2010 11:54, schrieb Sebastian Biały:
> [...]
    > tez będa ok, pozostałe dwa mogą być "normalne".
    >
    > PS. W gre wchodzi też klawiatura foliowa o ile mozna ją estetycznie

    ALPS produkuje takowe. Tu masz sznurek do niemieckiej strony RSa (skleić
    trzeba):
    http://de.rs-online.com/web/search/searchBrowseActio
    n.html?method=getProduct&R=0516114

    Mają też inne. Szukaj pod mini-joystick

    Waldek

  • 5. Data: 2010-05-07 11:10:27
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    ptoki pisze:

    > A wlasnie dzis rano sobie przypomnialem o tym ze istnieja takie
    > "bezdotykowe" przyciski.
    [...]
    > Tylko nie pamietam jak sie toto zwie...

    Klawiatura pojemnościowa? Wielu producentów daje do tego gotowe
    biblioteki do obsługi (Atmel, ST, Cypress).

  • 6. Data: 2010-05-07 11:13:39
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 7 Maj, 13:10, Zbych <a...@o...pl> wrote:

    > [...]
    >
    > Klawiatura pojemnościowa? Wielu producentów daje do tego gotowe
    > biblioteki do obsługi (Atmel, ST, Cypress).

    Tak pojemnosciowa. Ale z tego co kojarze jest do tego dedykowany
    scalaczek. Kumpel w tym robil. Podesle mi czego uzywal.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 7. Data: 2010-05-07 11:15:51
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

> [...]
    > prawo). Idelanie byloby gdyby to coś wyglądało jak wahliwy okrągly
    > kawalek plastiku/metalu powracający do stanu neutralnego.

    wypruć z taniego gamepada?

    MAc

  • 8. Data: 2010-05-07 11:17:12
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    ptoki pisze:

    > Tak pojemnosciowa. Ale z tego co kojarze jest do tego dedykowany
    > scalaczek. Kumpel w tym robil. Podesle mi czego uzywal.

    Można osobny scalak, ale jak w układzie i tak siedzi uC, to można parę
    groszy zaoszczędzić.

  • 9. Data: 2010-05-07 11:20:15
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 07.05.2010 13:13, schrieb ptoki:

    > Tak pojemnosciowa. Ale z tego co kojarze jest do tego dedykowany
    > scalaczek. Kumpel w tym robil. Podesle mi czego uzywal.

    Maxim je robi, na przykład

    Waldek

  • 10. Data: 2010-05-07 12:30:08
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Euroelektronika w przykładowo Katowicach :)
    4-ry switche z nakładkami jako 1/4 koła, wygląda i działa ślicznie
    (chyba 34mm średnicy). Dodatkowo w środku można zamontować piąty z
    odpowiednią nakładką i w ten sposób zrobić śliczną nawigację. Stosuję,
    reklamacji nie ma, wygodne i w miarę tanie. Zdjęcie na życzenie ;)

    Miłego.
    Irek.N.