  • Data: 2020-05-18 20:58:00
    Temat: Re: Przykladna kara dla kapelusznika ;)
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-18 o 15:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    > zapamietuja, czy maja prawo, a jak nie - to sie moze zle skonczyc :-)
    > Poza tym bialych samochodow troche jezdzi i jesli nie bylo bramki w
    > bezposrednim sasiedztwie, to sie ich moze troch uzbierac.

    > Po pierwsze - nie mamy nagrania, wiec nie wiadomo co tam dokladnie zaszlo.

    > IMO - o tyle inna, ze tam nastapila kolizja z hamujacym pojazdem, co
    > mozna uznac za bezposrednie skutki hamowania.
    > A tu kierownik focusa odstepu trzymac nie umie i jezdzi z predkoscia nie
    > zapewniajace panowania nad pojazdem i wpada w poslizgi na prostej i
    > suchej drodze - a to juz nie jest wina tego z przodu  :-P

    Ja tu widzę na tym filmie, że skodziarz wykonał wyprzedzanie nie
    zachowując szczególnej ostrożności i nie zachowując odległości od
    wyprzedzanego pojazdu.
    Tak, zgadzam się, że bardziej opłacalne byłoby nie kręcenie kierownicą
    przez kierującego Fokusem, tylko hamulec, a jeśli nie starczy, to
    przywalić skodzierzowi w dupę. Przynajmniej by nie uciekł. Ale w takich
    sytuacjach nie ma czasu na kalkulowanie. Zależy też, czy w Fokusie była
    kamerka i jeśli tak, to czy nagrywała. Bo można się przejechać też
    myśląc, że się ma kamerkę, a gdy przychodzi do odtworzenia filmu, to
    okazuje się, że karta SD w międzyczasie padła i nic nie jest nagrane.
    Więc mając kamerkę warto co jakiś czas sprawdzać, czy faktycznie coś
    nagrywa.