-
Data: 2016-03-29 17:38:30
Temat: Re: Pszemol ratuj
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]z <...@...pl> wrote:
> W dniu 2016-03-29 o 13:50, Pszemol pisze:
>> "z" <...@...pl> wrote in message
>> news:56fa1bbf$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
>>> W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze:
>>>
>>>> Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
>>>> operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.
>>>
>>> Nie na temat.
>>
>> Jak najbardziej na temat: nie miewasz problemu z upgrade WM
>> skoro ...WM nie oferuje upgradu :-)
>
> Aktualizacje systemu robią się same. Nawet nie muszę o tym wiedzieć.
> Dalej nie kodujesz faktów a później manipulujesz tymi Tobie wygodnymi.
>
> Nie miałem jeszcze takiej sytuacji żeby system nie mógł sobie poradzić
> ze swoim jestestwem.
>
>> Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi - zapamiętaj to sobie.
>> Jeśli raz na jakiś czas Apple zaliczy wpadkę to nie umniejsza to
>> w żadnym stopniu jego zasług w odświeżanie starego sprzętu.
>> Zastanów się teraz, na spokojnie, z jakim osem sprzedawano nowy
>> iPhone 5C. Narzekasz że upgrade do 9.1.3 miało małe potknięcie.
>> Ile wersji Apple wypuścił w między czasie?
>
> Ale muszę aktualizować żeby działał poprawnie. Tak twierdzi producent i
> jego serwis :-)
>
>> Zwróć uwagę, proszę, że serwis żyje z Twoich pieniędzy po
>> gwarancji, albo z pieniędzy Apple na gwarancji...
>> Wykorzysta niewiedzę użytkownika aby opcję przestawić,
>> czy telefon zresetować (dawniej się wyciągało baterię)
>> ale klientowi tego nie powie że mógł sobie samemu naprawić
>> "zepsuty" telefon tylko skasuje kłamiąc że dwa dni spędził
>> naprawiając... A potem klient jest dumny z serwisu i zadowolony
>> że "tylko" stówę kosztowało ....przytrzymanie guzika power 10 sekund :-)
>
> Twierdzisz że autoryzowany serwis/sprzedawca Apple tak potraktuje
> klienta z gwarancyjnym telefonem. Do tej pory jestem bardzo zadowolony z
> obsługi i kompetencji pracujących tam ludzi.
> Nie ściemniali tylko mówili jak jest. Jak sam namotałem z hasłami i jak
> w pewnych sytuacjach dotyk przestawał działać. Mogli pogonić a nie
> pogonili.
> U siebie za wodą masz inne doświadczenia?
Gratuluję zadowolenia z serwisu :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.03.16 18:14 z
- 29.03.16 18:34 Pszemol
- 29.03.16 23:29 Sebastian Biały
- 29.03.16 23:47 z
- 30.03.16 00:11 z
- 30.03.16 01:54 Pszemol
- 30.03.16 02:49 z
- 30.03.16 04:59 Pszemol
- 30.03.16 09:12 z
- 30.03.16 16:19 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kolejny prezent
- Fwd: Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- która kurwa pierwsza
- Re: Mein Kampf
- Magic Earth
- logowanie do wifi
- Gemini w ma[g]linach...
- Wymiana systemu operacyjnego w komórze
- konfigurowanie androida a sklep play
- Jak przywrócić motyw?
- miesiąc z 5G i wifi calling
- Nieszczelność serwisu SuperGrosz
- wifi calling
- SMS Backup
- Autorotacja aplikacji Telefon
Najnowsze wątki
- 2025-12-28 Norwegia kontra media społecznościowe
- 2025-12-28 PREZENTY OD MINISTRA FINANSÓW. SKĄD PIENIĄDZE?
- 2025-12-27 pompa CO
- 2025-12-27 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-12-27 Ewakuacja ludności
- 2025-12-26 Gdańsk => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-12-26 Kraków => Konsultant Microsoft Dynamics 365 Finance <=
- 2025-12-26 Kraków => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-26 wymieniłem termostat
- 2025-12-26 Warszawa => Senior Backend Java Developer <=
- 2025-12-25 Finlandia przywraca swastykę
- 2025-12-25 Skuteczność wymiaru sprawiedliwości
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony




5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]