  • Data: 2012-03-20 09:30:00
    Temat: Re: Pytanie foramlne - czas rejestracji sprowadzonego
    Od: madziacbr <magdat1@_NOSPAM_hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu napisal

    > W dniu 2012-03-19 16:37, madziacbr pisze:
    > ..

    > Co za piramidalna bzdura ?? Kto Ci dziecko nawciskal do glowy takie
    > idiotyzmy ?

    Polska rzeczywistosc - nie zdawalam sobie sprawy dopoki sama nie musiala
    przez to prejsc. Moze w niemczech sa inne zasady, ale koles od ktorego
    kupowalam motocykl (sprowadzony z Anglii)nie mial pojecia o rejestracji i
    w takie bagno sie wpakowalam. Poszlam do urzedu i okazalo sie ze motocykl
    nie jest zarejestrowany w zadnym panstwie, poniewaz zostal wyrejestrowany
    z anglii, a dokument rejest. byl niekompletny, wiec drogie urzedniczki
    poinformowaly mnie ze powinnam dostac od tego "Pana" Certyfikat Eksportu
    skoro on go wyrejestrowal tam... Motocykl kupilam latem w 2009 a
    zarejestrowany zostal dopiero w 2010. Nauczke juz mam. Poprostu trzeba
    wiedziec jakie papiery z obcego kraju, jak wygladaja itp...