    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Pytanie o Googlebota
    Date: Fri, 26 Oct 2012 23:09:44 +0200

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 18:07:10 +0000 (UTC), HARY napisał(a):

    > Przy 404 i 410 adres po pewnym czasie zostanie usunięty. Nie znam
    > reakcji na 403.

    Chciałbym doradzić webmasterowi zrezygnowanie z kodu 400 na rzecz 404. Z
    jednej strony przyznaję mu rację, że 400 jest bardziej adekwatny do
    sytuacji a z drugiej przypuszczam, że Google go będą ignorowały. Przy
    okazji chciałem w ogóle poruszyć kwestie traktowania kodów 4xx przez
    Google.

    Przy okazji: grzebałem w supporcie Googlowym i nigdzie jawnie nie piszą o
    tym, że 404 i 410 usuwają cokolwiek z indeksu. Piszą tylko, że należy
    używać tych kodów gdy strony nie ma. Czy też kiedyś starałeś się czegoś
    dowiedzieć?