    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie o pomoc przy instalacji dzwonka Google Nest
    Date: Sun, 27 Nov 2022 14:28:15 +0100

    On 27/11/2022 14:17, K wrote:
    > Przekaznik jaki?

    DC na napięcie, jakie daje dzwonek googole. Miniaturowy. Są miniaturowe,
    choć akurat na 24V w cewce to nie jest łatwa sprawa.

    > Nie jestem elektronikiem ani elektrykiem :D Guzik
    > dzwonka nie ma puszki w ktorej moglbym go schowac. Kabelki ida
    > bezposrednio do malego guziczka na zewnatrz.

    Z czystej ciekawości, bo tak po zastanowieniu: dlaczego chcesz mieć
    *oba* dzwonki? Może problem można rozwiązać zupełnie inaczej.

    Przeczytałem to kilka razy i mam wątpliwosci, czy rozumiem, co chcesz
    osiągnąć.

    1. Masz dzwonek od google dający napięcie 24V po wyzwoleniu
    2. Masz inny dzwonek, który chcesz jednoczesnie wyzwolić

    Dobrze rozumiem?