    From: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pytanie o specyficzny komputer :)
    Date: Wed, 4 Mar 2009 00:36:18 -0800 (PST)

    On 3 Mar, 14:40, "Bilbo" <b...@W...onet.pl> wrote:
> [...]
    _5mx_16mb_cf_128mb_zasilacz_...

> [...]
    >
    > Powinno jednak być możliwe w miarę łatwe pisanie polskich liter, nawet jeśli
    > trzeba do tego jakiegoś dodatkowego softwaru...

    > Wybaczam :) Nie zamierzam, bo jestem już za stary na geniusza hakerstwa.
    > Musiałbym mieć jakieś 14 lat. A jak się ma 12 lat, to można nawet
    > powstrzymywać wojnę nuklearną. Później zostaje już tylko szukanie wygodnego
    > edytora, żeby samemu pisywać podobne historyjki :D
    >
    > Pozdrawiam
    > Lech
    >
    > PS. Może są jeszcze inne palmtopiki z dużą klawiaturą i polskimi znaczkami w

    no, z handheldow to jedynie jeszcze nec mobilepro mi do glowy
    przychodzi ( http://www.frazpc.pl/news/7015-NEC_MobilePro_900 ) ...
    chociaz i tu, jak i w innych, pliterki moga byc pewna
    niedogodnoscia :/
    jeszcze sa sharp zaurusy - ale one sa drozsze. i to nawet znaczaco.

    pozdrawiam
    szymon