  • 21. Data: 2023-04-05 18:29:12
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2023 o 13:26, Ewa pisze:

    > Jak cała Polska.

    E tam. Ja przez pół roku nie zamykałem auta (znaczy zamykałem, ale tylne
    lewe się nie zamykały - siłownik się zepsuł i tylko otwierał). Niby
    można było wysiąść, otworzyć tylne, wcisnąć "cycek" zamknąć i resztę
    zamknac z centralnego... ale zapominałem, a potem już mi się nie
    chciało;) Najbardziej w sumie obawiałem się, że jakiś bezdomny tam wlezie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2023-04-05 19:02:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 05.04.2023 o 12:11, Ewa pisze:

    > Nie zakładam zmiany felg. Po co? Skoro to i tak wypada drożej?

    Jeśli się zmienia rodzaje opon w zależności od pory roku, czyli jeśli
    się posiada zimowe i letnie, to korzystniej jest mieć po prostu dwa
    komplety kół.

    > Mój samochód ma 13 lat, pojeżdżę nim  może jeszcze kilka lat. Nie mam
    > zamiaru dużo inwestować, tylko tyle ile będzie konieczne.

    Mój jest prawie dwukrotnie starszy, ale dokupiłem zimowe i mam dwa
    komplety kół. Co prawda z zimowych jeszcze nie korzystałem, ale może
    kiedyś...
    ... wreszcie przyjdzie prawdziwa zima, żebym nie żałował idiotycznie
    wydanych pieniędzy na zimowe opony. ;)
    No i oczywiście, nie mam żadnych kołpaków, bo kupiłem felgi aluminiowe.
    Ty też wymień stalowe felgi na aluminiowe, przekonasz się że to
    korzystna zmiana będzie.

    --
    -
    Akarm

  • 23. Data: 2023-04-05 19:31:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-05 o 12:11, Ewa pisze:

    > Formalnie jest pomijalna, ale psychologicznie nie. Już parokrotnie się
    > przekonałam, że inaczej się odnoszą gdy samochód jest zadbany. A taki
    > bez kołpaków na zadbany nie wygląda.

    Jest też druga strona medalu. Zadbane, ładne i czyste
    kołpaki od razu zachęcają do kradzieży.
    Moje samochody są sprawne, ale nawet jak były
    nowe, to nie wyglądały reprezentacyjnie i nikt nie interesował
    się kołpakami nawet jak były nowe (ale brudne).
    Więc takie ładne i zadbane to będziesz mieć tylko
    chwilę.

  • 24. Data: 2023-04-05 19:47:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u0i819$15g0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Wystarczy zapalniczka :)

    o widzę jest wiedza i szacun na dzielni ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 25. Data: 2023-04-05 19:49:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:642d562b$0$9602$65785112@news.neostrada.pl>
    user JDX pisze tak:

    > Swoją drogą Warszawa schodzi na psy, skoro na Mokotowie stare
    > kołpaki kradną. :-)

    +1

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 26. Data: 2023-04-05 19:57:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:642d995c$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    user Ewa pisze tak:

    > Czy rzeczywiście założenie kołpaków grozi tymi wszystkimi problemami,
    > o których napisał Adam?

    Przykręcane kołpaki to jak całowanie się
    przez szybę.

    Pierwsze co zrobiłem po kupnie
    to zdjąłem kołpaki i odkręciłem antenę.
    przykręciłem wkrętami tablice.

    Kołpaki utrudniają macanie felg czy nie ciepłe.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 27. Data: 2023-04-05 20:03:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:642ca06b$0$19617$65785112@news.neostrada.pl>
    user Ewa pisze tak:

    > Miałam takie opaski, ale to dla złodzieja nie jest żadna przeszkodą.

    Opaski to tylko monitoring czy sam spadł z koła
    czy wsadzone zostały pazury i ktoś im pomógł spaść.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 28. Data: 2023-04-05 20:06:52
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.04.2023 o 23:37, Ewa pisze:

    > Czy pomysł z zakupem kołpaków przykręcanych ma w ogóle sens
    > i gdzie znajduje się w Warszawie lub okolicy sklep z dużym wyborem
    > kołpaków i usługą montażu?
    > Jeśli ktoś wie, bardzo proszę o informacje.

    Kup brzydkie i przykręcane, pasują od Poloneza :D

    Napis można spróbować usunąć albo nalepić nalepki :)

    https://allegro.pl/oferta/przykrecane-kolpaki-13-pol
    onez-daewoo-fso-atu-8894098930
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 29. Data: 2023-04-05 20:21:25
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 05.04.2023 o 19:31, cef pisze:

    > Jest też druga strona medalu. Zadbane, ładne i  czyste
    > kołpaki od razu zachęcają do kradzieży.

    Te skradzione za drugim razem były stare i z pewnością brudne,
    a i tak zostały skradzione. Kradną głównie w nocy i co popadnie,
    byle szybko. Pewnie potem robią przegląd i wyrzucają te, których
    nie będzie można sprzedać.
    Zakładam, że przykręcanych nie skradną bo za dużo roboty, a co
    za tym idzie zbyt duże ryzyko.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 30. Data: 2023-04-05 20:25:39
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > https://allegro.pl/oferta/przykrecane-kolpaki-13-pol
    onez-daewoo-fso-atu-8894098930

    Upss w opisie jest 15'' a to jednak 13'' :/

    https://allegro.pl/oferta/kolpak-15-fiat-fiorino-now
    y-oryginalny-12873201266

    https://allegro.pl/oferta/kia-spectra-kolpaki-kolpak
    -r15-15-cali-52960-2f600-10832332645