    From: Valwit <l...@v...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Rawy z D3x
    Date: Sat, 10 Jan 2009 17:10:04 +0000
    <gik60n$9ek$1@inews.gazeta.pl> <gik8c3$jlc$1@inews.gazeta.pl>
    <gikbsh$5fj$1@inews.gazeta.pl> <gipdq5$2p4$1@inews.gazeta.pl>
    <gipveb$osa$1@inews.gazeta.pl> <gj3rtr$9e0$1@inews.gazeta.pl>
    <gj4oag$1qh$1@inews.gazeta.pl> <gj5fsg$cmk$1@inews.gazeta.pl>
    <gj81ho$fjt$1@inews.gazeta.pl> <gj9adu$4e$1@inews.gazeta.pl>
    <gjajl0$eeb$1@inews.gazeta.pl> <gjiohi$2a1$1@inews.gazeta.pl>
    <gjjc8f$aan$1@inews.gazeta.pl> <gjmgls$non$1@inews.gazeta.pl>
    <gjnpuh$od9$1@inews.gazeta.pl> <gjomng$3na$1@inews.gazeta.pl>
    <gjorav$r53$1@inews.gazeta.pl> <gjp6nl$dra$1@inews.gazeta.pl>
    <gjqtrn$9tr$1@inews.gazeta.pl> <gjr4td$na4$1@inews.gazeta.pl>
    <gjrjfq$8ku$1@inews.gazeta.pl> <gjrta2$ac9$1@inews.gazeta.pl>
    <gjtk93$h2i$1@inews.gazeta.pl> <gk13ac$osh$1@inews.gazeta.pl>
    <gk3gc8$781$1@inews.gazeta.pl> <gk3n15$3fg$1@inews.gazeta.pl>
    <gk3vgk$ss$1@inews.gazeta.pl> <gk8m6a$6ij$1@inews.gazeta.pl>
    <gk9ekf$mho$1@inews.gazeta.pl>

    Zanim zadasz sobie trud odpowiadania: dwa miejsca oznaczylem jako [1] i
    [2]. Zwroc na nie szczegolna uwage, bo bez bezposredniej odpowiedzi na
    te pytania nie masz co nawet wysylas odpowiedzi. Jesli pominiesz te
    punkty, to nie odpowiem na twoj post bo bedzie to znaczac strate czasu.

    dominik wrote:

    > No znów nie pochlebiaj sobie, sprostowałem że urządzenie mierzy do
    > konkretnego, ale innego pubktu niż wybrałeś i nie ma w tym wielkiej
    > filozofii. Masz ochotę nie zgodzić się z tym?

    tak. mam ochote sie z tym niezgodzic. moje 2 trackery mierza droge ktra
    ja przebulem. nie maja mapy, nie wiedza czy sa w miescie, na wodzie czy
    polu. wiedza w ktorym punkcie sa, i od tego punktu do poprzedniego
    mierza, punkty sa ustalane co iles (definiowalne) sekund. i tak do samgo
    startu. dziki temu masz dokladna odleglosc jaka przebyles, a nie jakies
    dyrdymaly o ktorych ty piszesz i probujesz mi wmowic ze moje
    urzadzenia dzialaja tak jak ty mowisz.

    > Długo będziesz wypisywał głupoty zamiast podać dane, o które Cię proszę?

    najpierw udowodnij swoja teze, zanim ja wykonam jakikolwiek ruch aby
    twaja nieudowodniona teze za pomocą dowodów uwalac. dotychczas poza
    swoja niekompetencja nie wykazales nic co by wymagalo jakichkolwiek
    dzialan z mojej strony, ponad to co jest juz zawarte wtym watku.

    > Niby na co to ma być dowód?
    > I nie wywijaj znów kota ogonem, że napisałem o tym że sony ma a nikon
    > nie, bo to głupota jakich mało.

    po pierwsze, nie mowie o dowodzie. palnales cos, chcialbym zobaczyc
    zrodlo. inaczej uznam ze po prostu kłamiesz i eot, bo ze łgarzami nie
    chce mi sie gadać. [1]
    po drugie napisales ze sony ma, o nikonie nie pisales i nie probuj
    wkrecac ze cie o cos posadzam bo to jest wlasnie glupota jkaich malo.
    masz wszytsko czarno na bialym (w przenosci, nie wiem jakie masz kolory
    IRL) w archimu, mozesz sobie przeczytac jeszcze raz i dwa skoro nie
    rozumiesz za pierwszym razem.

    ciekawe ze w innym watku tez ci wytknieto ze nie czytasz wlasnych
    cytatow. zastanawiales sie nad tym? :>

    > nie, Ty wierzysz w świete prawdy religijne swojego systemu, chociaż
    > rozsądnie myśląc nie maja najmniejszego sensu.
    > Widzę, że jak nie masz czegokolwiek rozsądnego do powiedzenia to
    > zaczynasz wypisywać oszczerstwa.

    argumenty, tlumacznie, wlasny brak zrozumienia co cytujesz oraz twoje
    zalosne proby wkurzenia mnie masz w archiwum.

    > Taki śliczny elaborat i zupełnie nie na temat. Przeczytaj jeszcze raz to
    > co napisałem, bo ja nie o tym jakie doświadczenie ma canon.

    piekne po prostu. szczegolnie jak sie wydzieli ten podwatek z kilku
    ostatnich postow, gdzie ani razu nie odpowiadasz na pytanie stawiajac
    jednak nowe. jak dziecko we mgle.

    > Nie zmieniaj tematu. Kwestia auto iso to zupełnie inna sprawa.

    i calkiem nie ma zwiazku z przykladem ktorego nie zrozumielaes bo nie
    napisalem jak dla przedszkolaka? och, chwila. przeciez napisalem jak dla
    przedszkolaka. zatem watek zamkniety bo i o czytm tu gadac.

    > Oczywiście wiesz lepiej, której opcji używam, dlaczego i z jakim
    > powodzeniem.

    pozdrow sarkazm, to ten starszy brat ironii.

    > Palnąłeś głupotę i dorabiasz do tego teraz filozofię. Możesz pokazać
    > wyżej gdzie napisałem o auto iso przed Tobą?

    rotfl. a kto mowi ze napisales o autoiso przede mna? ty sie najwyrazniej
    juz totalnie pogubiles, bo nie ograniasz co kto pisze :)

    tak w kwesti wyjasnienia, wytnij, wydrukuj i zachowaj:

    --------8<-----------------------
    jesli widzisz u siebie, odpowiadajac, przed pozostawiona linijka znaczek
    > to znaczy ze to sa slowa, ktore pozostawiles z poprzedniego postu -
    moje slowa. >> oznacza slowa ktre ja w podobny sposob zacytowalem, co
    u ciebie znaczy ze to sa twoje wlasne slowa.
    parzysta liczba znaczkow > przed linijka znaczy ze to ty powidziales.
    nieparzysta ze ja.

    przydatny link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczby_parzyste_i_niepa
    rzyste

    --------8<-----------------------

    szkoda troszke ze ci tego wczesniej nie wytlumaczono.

    > Głupszego argumentu nie potrafisz wymyśleć? Rozmawialiśmy o teście, a Ty
    > widzę bardziej znasz się na cycach Dody niż na przedmiocie rozmowy.

    i ty pisales o ironii? twoja dziedzina to raczej groteska.

    > Nie unoś się, złość piękności szkodzi. Jeszcze raz, skoro jesteś tak
    > bardzo pokrzywdzony: pokaż mi, gdzie wcześniej pisałem przed Tobą o
    > autoiso.

    komentarz i odpowiedz masz w tym poscie powyzej.

    > Tobie wolno się czepiać, to mi nie? :P

    popatrz kto zaczal.

    > Tak bardzo nie potrafisz się przyznać do błędu, nawet głupiego językowego?

    jak go znajdziesz to sobie zachowaj.

    > Bo o ironio liczyłem na rozsądnego rozmówcę, który zamiast krzyczeć
    > tylko "nieprawda!", "nie może być!" albo zmieniać temat będzie jednak
    > podawał rzeczowe argumenty. Ale masz rację - nie ma sensu, bo Ci godność
    > nie pozwala. Szkoda, że nie przytoczyłeś ani jednego sensownego
    > argumentu i testu.

    sensowny = zrozumialy dla ciebie? przykto mi, nie potrafie najwyrazniej
    pisac na takim poziomie skoro ani argumentow ani przykladow
    przytaczanych przez ostatnie dni nie potrafisz zrozumiec.

    > No czas możesz oszacować pewnie z każdego zdjęcia, tylko czasem błąd
    > będzie naprawdę duży. W przykładzie który podałeś tak właśnie będzie.

    1) zwrot o 180° 2) powrot do starej mantry, brakuje tylko zwrotu "jak
    powszechnie wiadomo" i amerykanskich naukowcow.

    3) nie sil sie na odpwiedz. i tak nie zrozumiales.

    > Nic nie zapomniałem, to Ty wydajesz się nie przyjmować do wiadomości, a
    > nie mając już argumentów wypisujesz inwektywy.

    skierowanie do archiwum to inwektywa? to wiele wyjasnia.

    > Wyjaśniliśmy sobie, że test najłatwiej zrobić z jednym obiektywem i
    > nawet Ci to napisałem, a Ty to znów wyciąłeś, żeby nie wyjść na durnia.

    wycialem bo skoro ustalilismy ze jeden obiektyw zalatwia sprawe to nie
    ma o czym gadac. za to ty mimo wczesniejszego ustalenia ze uzycie tego
    samego obiektywu eliminuje problem przyslony w tescie, znowu stwierdzasz
    ze sie nie da bo przyslona. to po co z toba dyskutowac?

    > Za to Ty usilnie nie chcesz przyznać, że liczba przysłony nie daje
    > dokładnie tego ile światła jest przepuszczone,

    o tym mowilismy kilka dni temu, i bynajmniej nie mowielm tego co teraz
    usilujesz wlozyc mi w usta. do sprawdzenia w archwium. wiec jesli juz
    rzucasz takie teksty to teraz ja poprosze o cytat [2]

    > choć jak pewnie masz ochotę się przyczepić wpływa na to.

    o wplywie bylo przy okazji twojego ninikizmu o ekspozycji. do wgladu w
    archiwum.

    > A gdzie napisałem Ci, że szczegóły mają wpływ dokładnie na wartość
    > ekspozycji? Pokażesz?

    patrz 7 linijek wyzej (wliczajac te pusta). mowa byla o ekspozycji,
    wymieniles "szczegoly" jako dodatkowe kryterium. wiec pytam jaki maja
    wplyw na prawidlowosc ekspozycji.

    > Pokaż gdzie dokładnie tak napisałem albo miej honor przeprosić, zamiast
    > uciekać i się wycofywać. Potrafisz? (jedno albo drugie)

    zacytowalkem ci to. jak nie wierzysz zajzyj do archiwum. i nie mow o
    honorze bo robisz z siebie kretyna.

    > 3. Ciągle na siłę nie potrafisz przyznać faktów i oczywistych

    nie, na sile nie potrafie przyznac. tsd to niezle okreslenie., ten watek
    zaczyna byc tortura.

    > podobieństw. Na siłę szukasz lepszości "by nikon" w elemencie który
    > najprawdopodobniej jest conajmniej w znacznej większości ten sam.

    i myslisz ze piszac "najprawdopodobniej" i "conajmniej" bedziesz
    mniejszym durniem?

    > A zostawiaj, bo coś przecinasz co drugi akapit w pół co chwilę.

    calosc jestw archiwum, nikt ci nie broni wklejac wiekszych fragmentow
    jesli uwazasz ze za duzo wycinam.

    > Tzn, z jaką dokładnością?

    RTFA.

    > To Ty nie potrafisz czegoś udowodnić, a zamiast tego odkręcasz kota
    > ogonem. Masz wyżej szansę - napisz o tej dokładności i o tym błędzie.
    > Chętnie poczytam w końcu jakiś argument, który tak łatwo Ci zrobić.

    powtarzam: RTFA. to wszytsko juz zostalo opisane kilka dni temu.

    i przypominam o [1] i [2]

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997