  • 1. Data: 2022-08-14 22:10:16
    Temat: Re: Redmi Note 9 pro i fotografia..
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 12.08.2022 o 12:41, Eneuel pisze:
    > W nieco ponad półtora roku RN9p przesłało na Google konto około 10
    > GB fotek i filmów... Tak wygląda w praktyce pogoń za
    > megapikselami... 2/3 bezpłatnego miejsca w niespełna dwa
    > lata...

    Moje zdjęcia mają od 1 do 10 MB - w zależności od sceny, czyli 2000 wejdzie

    A filmy to inna sprawa - ze 150MB na minute mogą mieć, więc 10GB to ledwo ponad
    godzinka...

    Z chmur od czasu włamu do dropboxa już się wyleczyłem i teraz telefon synchronizuje
    się z
    kompem, a komp robi co trzeba z nasem i dyskiem przenośnym.