  • 1. Data: 2022-08-11 15:14:53
    Temat: Tanie słuchawki bezprzewodowe BT
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Dziecię wymyśliło, że potrzebuje słuchawek BT (wtyk w telefonie przestał
    działać) i wymyśliło coś takiego:

    https://allegro.pl/oferta/sluchawki-bezprzewodowe-in
    pods-12-powerbank-kolory-11753236010

    Pewnie to kicha, ale czy znajdę coś sensownego w przedziale 30-40zł (słuchawki
    zostaną zgubione, więc szkoda mi nawet tych 20zł :) ).

  • 2. Data: 2022-08-11 16:58:36
    Temat: Re: Tanie słuchawki bezprzewodowe BT
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-11 o 15:14, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Pewnie to kicha, ale czy znajdę coś sensownego w przedziale 30-40zł (słuchawki
    > zostaną zgubione, więc szkoda mi nawet tych 20zł :) ).

    Są dobre kleje :-)

  • 3. Data: 2022-08-11 23:15:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:0hv9fh90dqhm3ij54gc2auueae0lsi0vcb@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

> [...]
    >
    > Pewnie to kicha, ale czy znajdę coś sensownego w przedziale
    > 30-40zł (słuchawki zostaną zgubione, więc szkoda mi nawet tych

    Ale podróbek. Do wyboru do koloru.
    Zawsze uważałem, że Polska to imperium handelku.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 4. Data: 2022-08-11 23:30:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.08.2022 o 15:14, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Pewnie to kicha, ale czy znajdę coś sensownego w przedziale 30-40zł (słuchawki
    > zostaną zgubione, więc szkoda mi nawet tych 20zł :) ).

    Kupuj. Albo się gówniak/a w końcu zrazi albo sam/a se kupi lepsze, wtedy
    będzie bardziej pilnować. Z w/w czasem nie banglajo w sensie, ze jedna
    nie działa albo leci w mono a czasem jak się trafi to banglajo. Nocusz,
    taki mamy klimat. Moje gówniaki już dawno odłączyłem od wodopoju i się
    sami ogarniajo :D Teraz nabijam się z tych, co jeszcze muszą ogarniać za
    nich :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2022-08-14 22:32:10
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    >
    > Pewnie to kicha, ale czy znajdę coś sensownego w przedziale 30-40zł (słuchawki
    > zostaną zgubione, więc szkoda mi nawet tych 20zł :) ).

    Kup mu połączone kabelkiem to prawdopodobieństwo zgubienia znacznie zmaleje, one
    zazwyczaj
    mają czas pracy taki jak te 'pudełkowe' chińczyki za 20-30 złotych.

    https://allegro.pl/oferta/sluchawki-bluetooth-huawei
    -p10-p20-lite-mate-pro-8357554771

    tu masz kilka do wyboru

    https://allegro.pl/oferta/lenovo-sluchawki-bezprzewo
    dowe-he01-czarne-12087786938

    żadne z nich to nie jest mistrzostwo świata, ale powinny być w miarę na początek - na
    te
    podróbki airpodsów naprawdę szkoda czasu, bo czasem zdarzają się takie w miarę, ale w
    2
    przypadkach na 3 lepiej to wywalić od razu

  • 6. Data: 2022-08-14 23:51:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Aug 2022 22:32:10 +0200, w <tdbm4b$8po$1$m4rkiz@news.chmurka.net>,
    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(-a):

> [...]
    w 2
    > przypadkach na 3 lepiej to wywalić od razu

    O, dzięki, to już wygląda OK. Port łądowania micro czy C?

    Znalazłem jeszcze takie:
    https://pl.aliexpress.com/item/1005004243019669.html

  • 7. Data: 2022-08-23 02:22:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-14 o 22:32, m4rkiz pisze:

> [...]
    > początek - na te podróbki airpodsów naprawdę szkoda czasu, bo czasem
    > zdarzają się takie w miarę, ale w 2 przypadkach na 3 lepiej to wywalić

    Mam bezprzewodowe bluetooth douszne, ale jeszcze ani razu nie wyszłam w
    nich z domu, bo boję sie, że zgubię. Trzeba będzie kupic jakie
    ś normalne bluetooth , które można sobie powiesić na szyi i jeszcze bedą
    nagrywały.

    --
    animka