  • Data: 2014-07-04 23:54:10
    Temat: Re: Regeneracja dwumasy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-04 23:30, LEPEK pisze:

    > Nie przestajesz mnie zadziwiać ;)
    > Skoro jednak wychodzi to tak konkurencyjnie, to czemu te usługi nie są
    > popularne? Szczególnie, jeśli chodzi o tarcze sprzęgła np. do Octavii,
    > czy Passata.

    Trudno powiedzieć, bo jakoś tam popularne to tam jest - warsztaty są i
    mają się dobrze.

    Pewnie część ludzi woli nowe, markowe i w kolorowym opakowaniu,
    najlepiej kupione w ASO z logo producenta własnego auta.

    Tarcza z wymienioną okładziną to niezależnie od jakości okładziny też
    jednak większa szansa że w końcu zawiodą ruchome części tarczy.
    A sama wymiana sprzęgła to sporo pracy (i co za tym idzie droga robocizna).

    W dodatku dla obłożonego warsztatu znacznie lepiej po zdjęciu starego
    sprzęgła, wyjąć nowe z pudełka, razem z nowym dociskiem, niż gdzieś
    zawozić stare elementy do sprawdzenia czy się nadadzą i do regeneracji.
    Do odbioru będą pewnie na następny dzień - i samochód zamiast jeden
    dzień, to stoi w warsztacie dwa.

    Więc wszystko zależy od specyfiki potrzeb.
    Jednych nie stać na nowe sprzęgło i je regenerują, innych nie stać na
    wymienianie sprzęgła - i dlatego jeżdżą nowymi autami i sprzedają je nim
    się sprzęgło zużyje ;)