-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Fri, 29 Aug 2014 08:47:25 +0200
From: kopyt <p...@w...wp.totez.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0
SeaMonkey/2.26.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Regeneracja tylnego amora FZS 600
References: <lre4kj$1v0j$1@adenine.netfront.net> <ltlat8$12uf$1@adenine.netfront.net>
<ltmlb2$ffb$1@node2.news.atman.pl>
<53ff0d8b$0$3050$65785112@news.neostrada.pl>
<ltnj9p$19j7$1@adenine.netfront.net>
In-Reply-To: <ltnj9p$19j7$1@adenine.netfront.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 140828-3, 2014-08-28), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Message-ID: <540021fb$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: format547.ire.pw.edu.pl
X-Trace: 1409294843 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2229 194.29.163.133:49479
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1950
X-Received-Body-CRC: 2785599591
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:666336
[ ukryj nagłówki ]Czesc!
Użytkownik Ivam napisał:
> ale na przyszły sezon sprężyn twardszych poszukam
To moze zamiast na next sezon cale sprezyny, to juz teraz proste tulejki wstawic w
lagi. Ciut utwardza zawieche. W ramach walki z GPX lata temu kupilem nowe sprezyny
dedykowane do tego modelu (Larsson). Okazaly sie za miekkie wiec i tak musialem
rzezbic takie tulejki. Moze u Ciebie zaczac od konca...
Pawel
>> Ogolnie, rzezba w
>> gownie jest zazwyczaj bez sensu.
>
> W sumie to się zgadzam, ale teraz przedni zawias zupełnie nie przystoi do tylnego.
>
> Wymieniał nie będę (lubię oryginalny prędkościomierz, co dodatkowo we fazerze
utrudnia sprawę), ale na przyszły sezon sprężyn twardszych poszukam i olej zmienię -
zbyt miękko teraz mam.
>
>
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.14 17:51 Ivam
Najnowsze wątki z tej grupy
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
- Faschysm w Niemczech
- Młotokros
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=